کد خبر: 249884
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
بازدید 1660
برگزاری آزمون غیرحضوری در کانون پرورش فکری سمنان

40 نفر از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در آزمون غیرحضوری «روابط انسانی در سازمان‌های آموزشی» شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان سمنان از برگزاری آزمون پودمان غیرحضوری کارکنان کانون پرورش فکری همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه پنجم آذرماه خبر داد.

مهدی جمال در ادامه افزود: آزمون پودمان غیرحضوری «روابط‌ انسانی در سازمان‌های آموزشی» با هدف آشنایی با رفتار سازمانی و روابط ‌انسانی در سازمان‌های آموزشی، با حضور مسعوده جهانشیر، مدیر اجرایی دوره در سالن آمفی‌تئاتر اداره‌کل کانون پرورش فکری برگزار شد.

مدیرکل با بیان اینکه 16 ساعت آموزش برای کارکنان کانون پرورش فکری برگزار شده‌است، اظهار داشت: تمامی آزمون‌های قابل برگزاری در این کانون به دو صورت حضوری و غیر حضوری در راستای ارتقای دانش و آگاهی سازمانی و ارتقای شغلی کارکنان به‌صورت ضمن خدمت برگزار می‌شود و در این آزمون نیز که همزمان در مراکز کانون سراسر کشور برگزار شد تعداد 40 نفر از مربیان و کارکنان کانون استان سمنان شرکت داشتند.