کد خبر: 249889
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
بازدید 932
نشست تخصصی با والدین در کانون پرورش فکری مهدی‌شهر

اولین نشست تخصصی با حضور 60 نفر از والدین مدارس دخترانه‌ی زینبیه، 13آبان، رقیه و مدرسه‌ی پسرانه‌ی شهید فهمیده در مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در این نشست، والدین اعضای طرح کانون و مدرسه با کانون و فعالیت‌های آن آشنا شدند.  

فاطمه ربانی مربی‌مسئول کانون مهدی‌شهر، ضمن معرفی کانون پرورش فکری و فعالیت‌های 44گانه‌ی آن با اشاره به نیم‌قرن خدمات ارزنده‌ی فرهنگی، هنری، ادبی، اسلامی و علمی این نهاد تخصصی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان، پیرامون فعالیت‌های کتاب‌محور و چرایی و چگونگی شیوه‌های اجرای آن توضیحات جامع و مناسبی بیان کرد.

ربانی هدف از اجرای این فعالیت‌ها را علاوه بر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، آموزش مهارت‌های زندگی و کسب تجربیات متفاوت در کنار تحصیل، عنوان کرد و افزود: تلاش بر این است تا والدین با آگاهی و شناختی که از این نهاد تخصصی دارند فرزندان خود را که از اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی‌هنری هستند به ما بسپارند تا اوقات فراغت مفیدی را دور از فضاهای مجازی تجربه کرده‌باشند.

در ادامه، گوشه‌ای از فعالیت‌های مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون مهدی‌شهر در طرح کانون و مدرسه سال گذشته در قالب کلیپی نمایش داده‌شد. 

سپس از رادمهر نبیلی، عضو پیش‌کسوت کانون مهدی شهر دعوت شد تا برای والدین از لحظات حضورش در کانون و فعالیت‌هایی که در این محیط فرهنگی‌هنری انجام می‌داده صحبت کند. 

در پایان نشست نیز بروشورهایی در خصوص برگزاری کارگاه‌های ویژه در کانون، اهداف آن و مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به والدین داده شد.