کد خبر: 260200
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
بازدید 925
اردوی اعضای مجتمع سمنان و کانون شاهرود

اعضای مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان و مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود در اردوی برون‌شهری شرکت کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اردوی برون‌شهری ویژه اعضای مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان و مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود در دهه‌ی پایانی شهریورماه برگزار شد.

در این برنامه‌های اردویی که به‌منظور تشویق اعضای فعال کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شد، اعضای دختر کانون شاهرود در باغ زیبای اورس و اعضای پسر این مرکز در منطقه‌ی خوش‌ییلاق فرح‌زاد، ضمن آشنایی با طبیعت و جلوه‌های زیبای آن، روزی به‌یادماندنی را در کنار هم سپری کردند.

همچنین اردوی برون‌شهری با حضور 20 عضو دختر مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان در منطقه‌ی خوش‌ییلاق شهمیرزاد برگزار شد.

آشنایی با زیبایی‌های طبیعت، آموزش زندگی و کار گروهی، ایجاد شادی و  نشاط اجتماعی بخشی از اهداف این اردو بود و فعالیت‌های کاردستی، معرفی وقایع، معرفی شخصیت، بازی و سرگرمی برای اعضا اجرا شد.

گفتنی است به‌منظور تشویق و ترغیب اعضا و قدردانی از حضور فعال و مستمر آنها در کارگاه‌های فصل تابستان، 20 عضو کارگاه‌های نقاشی، طراحی و خوش‌نویسی در اردوی درون‌شهری به‌همراه مهین درویش و سمیه حیدریان مربیان کارگاه‌های خوش‌نویسی و نقاشی از خانه قدیمی و تاریخی رنجبران بازدید و ضمن آشنایی با معماری سنتی شهر سمنان، کارگاه‌های هنری را در همان‌مکان برپا کردند.