کارآیی و اثربخشی؛ بارزترین هدف در کانون زبان

همایش کارکنان و مدرسان کانون زبان استان سمنان برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، همایش کارکنان و مدرسان کانون زبان استان سمنان با حضور مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری، محمد ناظری‌صوفی مسئول حراست، مریم فتوره‌چی سرپرست کانون زبان و جمعی از کارکنان و مدرسان کانون زبان شعبه سمنان و دامغان روز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در سفره‌خانه سنتی کهن‌دژ سمنان برگزار شد.

مدیرکل کانون‌ پرورش ‌فکری استان سمنان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات کارکنان و یکایک مدرسان این مجموعه قدردانی و در ادامه درخصوص ارائه کیفی خدمات به زبان‌آموزان به‌عنوان مهم‌ترین هدف کانون‌زبان، مطالبی بیان کرد.

جمال، کارآیی و اثربخشی را از بارزترین هدف مورد نظر در کانون زبان عنوان و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مبنا در فعالیت‌های اداری، تعهد به کار و اخلاق است که در یک فضای دوستانه و متعهدانه می‌توان با همدلی و وجدان کاری به تحقق بیش از پیش اهداف موردنظر دست یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، ضمن ابراز خرسندی از همکاری کانون پرورش فکری با مجموعه کانون زبان، بر تعامل این دو مجموعه به‌منظور برآورده‌ساختن هرچه بیشتر انتظارات زبان‌آموزان تأکید کرد.

جمال با اشاره به اینکه نظم و مشتری‌مداری دو مؤلفه اصلی در تمامی کارهای کانون زبان ایران است، تصریح کرد: رعایت نظم، مقررات انضباطی و تعهد کاری مسئولان کانون زبان ایران، مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه امروزه دانش، قدرت است و بهترین معبر برای رسیدن به تمامی دانش، زبان است، تأکید کرد: تخصص مدرسان کانون زبان را باید ارج نهاد و در حفظ جایگاه واقعی آنها باید تلاش کرد تا دغدغه اصلی مدرسان صرفاً آموزش باشد و مسائل و مشکلات مالی و نبود اعتبار و بودجه کافی، خللی در آموزش آنان ایجاد نکند.

جمال در پایان، کانون زبان را به‌عنوان یک برند ممتاز، فرصت بسیار مناسبی برای شناخته‌شدن بهتر و بیشتر کانون پرورش فکری برشمرد.

سرپرست کانون زبان سمنان نیز در این همایش ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به تشریح روند اجرایی و مسائل مربوط به مراکز کانون زبان و معرفی مدرسان جدید این مجموعه پرداخت و همکاری و تلاش مدرس کانون زبان شعبه دامغان را در زمینه اطلاع‌رسانی و جذب زبان‌آموز، شایسته تقدیر دانست.

گفتنی است در این همایش پیرامون موضوعاتی مانند جذب زبان‌آموز، وظایف مسئولان این مجموعه، مدرسان و همکاران خدماتی، چگونگی برقراری ارتباط با زبان‌آموزان، مباحث مالی و تأمین اعتبار، تجهیز سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و... نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در پایان، مدیرکل کانون پرورش فکری استان از مدرسان کانون زبان، قدردانی کرد.