کد خبر: 268530
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
بازدید 938
راه‌یابی 32 اثر برگزیده به جشنواره رضوی

32 اثر برگزیده اعضای کودک و نوجوان از میان 146 اثر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره پانزدهم رضوی مستقر در اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان، به مرحله کشوری این جشنواره راه‌یافت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، با پایان داوری مرحله استانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی در کانون سمنان، از 35 اثر رسیده در بخش داستان‌نویسی 7 اثر برگزیده و از 25 اثر رسیده در بخش شعرسرایی نیز، 5 اثر به‌عنوان برتر انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، در بخش کاردستی از 31  اثر رسیده و داوری‌شده در دبیرخانه استانی جشنواره رضوی، 7 اثر منتخب و از 18 اثر رسیده در بخش کتاب‌سازی، 4 اثر برتر و از 23 اثر در بخش نشریه‌نگاری نیز 5 اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

هم‌چنین، در بخش سرود از 8  اثر رسیده 5 اثر و در بخش پویانمایی از 6 اثر رسیده 2 اثر به‌عنوان برترین‌ها انتخاب شد.

گفتنی است در مرحله کتابخانه‌ای این جشنواره، تعداد 762 اثر توسط 1216 عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان خلق شد که پس از داوری، تعداد 146 اثر برتر به دبیرخانه استانی ارسال و هیئت داوران پس از ارزیابی تعداد 32 اثر را به‌عنوان برگزیده انتخاب و برای داوری نهایی به دبیرخانه مرکزی جشنواره پانزدهم ارسال کرد.

داوری مرحله استانی این جشنواره را در بخش کاردستی اسماعیل فتاحی‌کیاسری، سکینه پارسا و صدیقه صالحی، در بخش کتاب‌سازی فروهر معدنی، فاطمه ربانی و ملیحه آقاحسینی، در بخش نشریه‌نگاری فروهر معدنی، سکینه پارسا و فاطمه‌سادات امیرفخریان، در بخش پویانمایی راحله دانایی، الهام عباسی و مریم صرفی، در بخش سرود راحله دانایی، اسماعیل فتاحی‌کیاسری و مهین درویش، در بخش‌های داستان‌نویسی و شعرسرایی نیز مهرناز نصیری، فاطمه جمالی‌باشی، زهرا دیانی، نسرین قربانی و مهشید بشیری بر عهده داشتند.