کد خبر: 268685
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
بازدید 802
آیین اختتامیه طرح کانون‌مدرسه در دامغان

آیین اختتامیه طرح کانون‌مدرسه در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری دامغان برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری شهرستان دامغان، نمایشگاهی از آثار اعضای طرح کانون‌مدرسه گشایش یافت.

بر اساس  این گزارش، مریم صرفی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان از برپایی نمایشگاه آثار اعضا با عنوان «کارنامه‌ی دوستی» خبر داد و گفت: در این نمایشگاه از مجموع هزاران اثر اعضای طرح تعداد 400 اثر در قالب  نقاشی، کاردستی، نشریه‌دیواری، ادبی، معرفی کتاب و... قرار گرفت.

صرفی بیان داشت: در آیین گشایش این نمایشگاه که رئیس، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر، شهردار، جمعی از دانش‌آموزان و مدیران و معلمان مدارس مجری طرح، حضور داشتند برنامه‌هایی مانند خوش‌آمدگویی، شاهنامه‌خوانی، گلستان‌خوانی، مولاناخوانی، قرائت متن ادبی و... اجرا و در پایان از مدیران و معلمان مجری طرح کانون‌مدرسه قدردانی شد.

حفظ پویایی کودکان از کانون تا مدرسه

فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان نیز اظهار داشت: آیین پایانی طرح کانون‌مدرسه با حضور عظیم‌پور معاون آموزش و پرورش شهرستان، جمعی از مدیران، معلمان و دانش‌آموزان مدارس مجری طرح و با اجرای برنامه‌هایی مانند نقالی آرش کمانگیر(سروده سیاوش کسرایی)، نمایش خلاق عیادت(برگرفته از حکایات طنز مثنوی‌معنوی)، شعرخوانی خلاق از نظامی‌گنجوی و پخش نماهنگ با عنوان «خلق لحظه‌های آسمانی» و... برگزار شد.

امیرفخریان در ادامه افزود: معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با ابراز خرسندی از فعالیت‌های اجرایی طرح کانون‌مدرسه با هدف پرورش خلاقیت و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، از مسئول و مربیان کانون پرورش فکری قدردانی و عنوان کرد: امید است که این طرح در سال‌های پیش رو با همین مؤفقیت‌های چشمگیر همراه باشد.

گفتنی است؛ عظیم‌پور در پایان سخنانش از معلمان و والدین خواست تا حضور دانش‌آموزان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری را با جدیت بیشتری دنبال کنند و بر حفظ پویایی کودکان از کانون تا مدرسه تأکید کرد.

در ادامه مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان نیز ضمن بازدید مسئولین از نمایشگاه «لحظه‌های آفرینش»، گزارشی از روند اجرای طرح کانون‌مدرسه ارائه داد و از مدیران و معلمان مجری طرح قدردانی شد.