کد خبر: 235189
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
بازدید 4447
آیین تکریم و معارفه‌ی مسئول حراست کانون استان قم

با حکم مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون، حسین حاج علی محمدی به عنوان مسئول جراست اداره کل کانون استان قم منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، مراسم تکریم صدرالله منصوری؛ مسئول سابق حراست کانون استان قم و حسین حاج علی محمدی مسئول جدید واحد حراست این استان صبح روز چهارشنبه 23 مهرماه در سالن شهید بدخشان مجتمع کانون استان قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش رضا قمرزاده؛ مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد وزارت اطلاعات و تقدیر از تلاش های همکاران کانون در هفته‌ی ملی کودک، رویکردهای اصلی حراست کانون را بیان کرده و ویژگی ها و کارکردهای هریک را تشریح کرد.
وی هم چنین ضمن تشکر و قدردانی از خدمات صدرالله منصوری گفت: حراست باید کمک کند تا کانون بتواند رسالت فرهنگی خود را به خوبی انجام دهد.
به گفته‌ی مشاور مدیرعامل پیش گیری به جای مچ گیری، حرکت بر اساس قانون و شرع، تبدیل منطق قدرت به قدرت منطق، پرداختن به علت‌ها به جای معلول‌ها، تبدیل بایدها به باورها، جذب حداکثری و دفع حداقلی، پرهیز از امر و نهی و عمل به سلوک تربیتی حضرت ابراهیم (علیه السلام) از جمله رویکردهای اصلی دفتر مرکزی حراست کانون به شمار می‌رود.
محمد مخلصی؛ مدیرکل کانون استان قم نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد گذشته‌ی دهه‌ی ولایت و گرامی‌داشت یاد سربازان گم‌نام امام زمان (عج)، عید غدیر را عید اتمام نعمت و اکمال دین دانست و افزود : اگر رشادت های این عزیزان در طول سه دهه‌ی اخیر نبود، امروز کشور ما نیز هم‌چون بسیاری از کشورها آرامش و امنیت خود را از دست می‌داد.
مدیرکل کانون استان قم خاطرنشان کرد : حراست چشم بیدار سازمان و نگهبان و دیده بان آن است و قطعا با ویژگی های مثبت خود پاسدار منابع انسانی سازمان نیز خواهد بود چرا که می تواند با روشنگری و ایجاد آرامش انگیزه‌ی نیروی انسانی را نیز تقویت کند.
وی هم‌چنین با اشاره به تلاش‌های دفتر مرکزی حراست، از وجود دیدگاه های فرهنگی مسئولینی که هدایت تخصصی این حوزه را به عهده دارند ابراز خرسندی کرد.
در ادامه صدرالله منصوری که پیش از این مسئولیت حراست کانون استان قم را به عهده داشت با تبریک سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، گفت : نهاد آموزش و پرورش وظیفه‌ی آموزش کودکان و نوجوانان را به عهده دارد و کانون در حوزه‌ی پرورش تفکر و استعدادهای آنان قدم بر می‌دارد و این وظیفه‌ی خطیر مربیان کانون را مشخص می‌سازد.
وی گفت : اگر امروز ما در کانون درست عمل کنیم در آینده دغدغه‌های جامعه درخصوص فرزندانشان کم‌تر شده و جامعه با نسل آینده مشکلی نخواهد داشت.
صدرالله منصوری در پایان از راهنمایی های مسئولین و مدیران سابق و فعلی روابط عمومی و حراست کانون و هم‌چنین میدریت حراست استان قم قدردانی کرده و از همراهی با مربیان کانون در طول سال های گذشته ابراز خرسندی کرد.
حسین حاج علی محمدی؛ مسئول جدید واحد حراست کانون استان قم نیز که پیش از این معاونت سازمان دانش آموزی کل کشور را به عهده داشته است، در سخنان خود در جمع مربیان و کارکنان کانون استان قم بر اولویت داشتن نگاه فرهنگی در کار حراست تاکید کرد و افزود : عملکرد حراست در محیط‌های فرهنگی حساس‌ترو ظریف‌تر از هرجای دیگری است.
آیین تکریم و معارفه‌ی مسئول حراست کانون استان قم روز چهارشنبه 23 مهرماه با حضور رضا قمرزاده؛ مدیرکل دفتر مرکزی حراست، تقوی زاده؛ مدیرکل حراست استان، حجت الاسلام والمسلمین تهرانی؛ معاون فرهنگی حراست استان و جمعی از کارشناسان، مربیان و کارکنان کانون استان قم در سالن شهید بدخشان مجتمع استان قم برگزار شد.