کد خبر: 235377
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
بازدید 5107
بازدید مدیر امور بازرگانی کانون از واحد فروش کانون استان قم

صبح دیروز مدیر امور بازرگانی کانون به همراه معاون خود از مراکز فروش کانون پرورش فکری استان قم بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل حوزه‌ی فروش محصولات کانون استان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، رضا کامیاب؛ مدیر امور بازرگانی کانون که به همراه جعفر عبدی؛ معاون خود به استان قم سفر کرده بود، ابتدا طی نشستی با مدیرکل کانون استان قم، ضمن آشنایی با تعداد مراکز فروش کانون استان در جریان جزئیات مسائل این حوزه قرار گرفت.
بر اساس این گزارش میزان استقبال مخاطبان از انواع محصولات کانونی، کیفیت بخشی به تولیدات و چگونگی بالا بردن سطح فروش استان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.
محمد مخلصی؛ مدیرکل کانون استان قم نیز با اشاره به رتبه‌ی دوم استان قم در حوزه‌ی چاپ و نشر کتاب کشور و هم‌چنین دارا بودن استان از موقعیت آمد و رفت 20میلیون زائر از نقاط مختلف کشور در طول سال، از مدیر بازرگانی کانون خواست تا شرایط راه اندازی یک مرکز فروش را در محدوده‌ی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) فراهم کند.
در ادامه مدیر امور بازرگانی کانون از مراکز فروش و هم‌چنین غرفه‌ی فروش کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی شعبات کانون زبان ایران در استان قم بازدید کرد.
طی این بازدید محسن کریمی؛ مسئول فروش کانون استان قم نیز با اشاره به طرح دفاتر و نوشت افزارهای سال‌های گذشته، و هم‌چنین استقبال مخاطبان کودک و نوجوان از این طرح‌ها پیشنهاد بازبینی طرح دفاتر گروه سنی کودک را مطرح کرده و نکاتی را در خصوص جزئیات چاپ این دفاتر بیان کرد.
هم‌چنین پیشنهاد اجرای طرح اشتراک رایگان کتاب برای فرزندان کارکنان کانون نیز از سوی کانون استان قم مطرح شد.
راه اندازی فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات کانون در شعبات کودک و نوجوان کانون زبان ایران نیز از دیگر موارد پیشنهادی ارائه شده به مدیریت امور بازرگانی بود.
کانون استان قم در حال حاضر دارای 3 مرکز عرضه‌ی کتب، محصولات و سرگرمی‌های سازنده‌ی کانونی و هم‌چنین 2 غرفه‌ی فروش کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی در شعبات کانون زبان ایران در استان قم است.