نشست تخصصی کارگاه داستان نویسی خلاق در مرکز شماره 3 سنندج برگزار شد

مربی ادبی مراکز سنندج در سخنانی گفت:اعضای کارگاه داستان نویسی خلاق دیروز در نشستی با همین عنوان در مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 سنندج شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،هاجر صفابخش افزود:فصل واژه های داغ و نمکین ، فصل رنگین کمان دل های اعضا نوجوان با همه ی زیباییش رو به پایان است و پاییز هزار رنگ و هزار چهره درراه است برای زیبایی لحظه های با هم بودن و تجربه  ی واژ ه هایی که از دل بر آمد  و بر دل نشست و باز گشتی به درون و نگاهی از سر دقت به آنچه که انجام داده ایم کار گاه داستان نویسی خلاق را به فرصتی برای نشست تخصصی اعضا کارگاه در مرکز شماره سه سنندج اختصاص دادیم و در آسمان خیال و واقعیت ،  بال پرواز باز کردیم و به به دنیای داستان ها سفر کردیم.

صفابخش خاطر نشان ساخت: اعضا در این جشن داستان، در میان آثار خود گشتند و گشتند و داستان هایی را که به انتخاب خود به جشن آوردند و برای دوستانشان خواندند.

وی در ادامه گفت:البته این نشست فقط با جشن داستان ادامه پیدا نکرد، بلکه در حاشیه ی این نشست ، نمایشگاهی بر پاشد.نمایشگاهی از دفترهای اعضای فعال ادبی مراکز 1و2و3 سنندج .این دفترها ساخته و پرداخته ی خود اعضا بود که برای انجام فعالیت های ادبی با خلاقیت خود درست کرده  بودند.

صفابخش عنوان کرد: بهترین این دفترها از نظر محتوا و ظاهر انتخاب شدند و ازدفترهای منتخب هم تقدیر شد. دفتر های آیدا فدایی از مرکز شماره 3 ، ثنا کاظمی و منیبا حسامی از مرکز های شماره 1و2 و دفتر های ادبی زانا جعفری و سنا ابراهیمی به لحاظ محتوایی و تعداد داستان  انتخاب شدند

وی در پایان گفت:اعضا روزهای پایانی کارگاه را در فصل تابستان با این نشست پشت سر گذاشتند.

.