کد خبر: 235603
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
بازدید 1517
برگزاری کارگاه نمایش خلاق در سنندج

کارگاه نمایش خلاق ویژه مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در سنندج برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،مدیر کل کانون استان کردستان گفت:پودمان ضمن خدمت نمایش خلاق به مدت 24 ساعت خاص مربیان امور فرهنگی به صورت شبا نه روزی در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد.

سهیلا شیخی افزود: این دوره با هدف برگزاری انتقال مفاهیم فرهنگی ،تربیتی و ارزش های اخلاقی از طریق نمایش خلاق و ایجاد تنوع ،نشاط در برنامه ها و پرورش خلاقیت می باشد.

مدیر کل کانون استان در ادامه مفهوم اهداف نمایش خلاق، تفسیرمراحل اجرایی نمایش خلاق ،نقد و ارزشیابی و مقایسه نمایش خلاق با تاتر کودکان را از اهداف رفتاری کارگاه عنوان کرد.

شیخی خاطر نشان ساخت: در این کارگاه سه روزه مربیان از دانش و تجربیات علیرضا همینان فوق لیسانس نمایش عروسکی متولد بیجار از استان زنجان استفاده کردند .

وی گفت: ازسر فصل‌های مورد بحث در این کارگاه می توان به تعاریف و اهداف نمایش خلاق،تفاوت های نمایش خلاق با تئاتر کودکان ،کارکردآموزشی پرورشی نمایش خلاق ،شیوه های اجرایی نمایش خلاق و مراحل انجام فعالیت ،نقد و ارزشیابی نمایش خلاق و تمرین اجرایی و کار عملی نمایش خلاق  می توان اشاره کرد .

لازم به ذکر است، کارگاه نمایش خلاق با حضور 30 نفر از مربیان کانون استان برگزار شد.