کد خبر: 244028
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
بازدید 2106
خبرهای کوتاه از مرکز فرهنگی هنری قروه

مرکز فرهنگی هنری قروه با حضور اعضا به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ادبی پرداختند.

- قاری قرآن محدثه آقاعلی قار عضو کودک مرکز فرهنگی هنری قروه در محفل انس با قران و ضیافت افطار در دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه سنندج حضور و از طرف آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان مورد تقدیر قرار گرفت .

لازم به ذکر است، محدثه آقاعلی حافظ جز سی ام قران مجید و حافظ چند سوره بلند قران میباشد .

 

 

سخنرانی به همراه اسلاید درباره رعایت حجاب و همچنین سخنرانی و پرسش و پاسخ از برنامه های همایش عفاف و حجاب بود که سه عضو نوجوان مرکز تینا زرین ،سحر رضایی ،ستایش همدانی به سوالات مطرح شده در برنامه جواب صحیح وهدایایی دریافت نمودند .

 این همایش به همت اموربانوان فرمانداری قروه در کانون ولایت با همکاری ادرات سطح شهر برگزار شد.

 

-مرکز فرهنگی هنری قروه در روزملی عفاف و حجاب با  اجرای فعالیتهای مختلف با حضور اعضای مرکز این روز را گرامی داشتند.

به همین مناسبت فعالیت کاردستی با موضوع دوختن چادر و مقنعه  برای عروسکهای سارا و آموزش دوخت مقنعه با پارچه های کوچک و فعالیت نقاشی با موضوع " چادرحجاب برتر" با تکنیک کلاژو پاستل و معرفی کتاب ها ی  برای تو دخترم ، آفتاب در حجاب ، فاطمه الگوی حیات زیبا توسط خود اعضا به صورت دیواری انجام شد .

همچنین بیان علت نامگذاری روز ملی عفاف و حجاب و خواندن چند حدیث از  پیامبر(ص) و ائمه  درباره رعایت حجاب از دیگر برنامه های مرکز قروه بود که در آخر به اعضا یادبودی به همین مناسبت به اعضا اهدا شد .  

-در روز ملی عفاف و حجاب اعضای نوجوان مرکزقروه به همراه مربی مرکز در برنامه همایش عفاف و حجاب در کانون ولایت شهر قروه که به همکاری ادارات  شهرستان برگزار شده بود شرکت نمودند .