مدیر کل کانون استان کردستان مشارکت مردم زرینه را نقطه قوت انجام فعالیت های بیشتر خواند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به همراه مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ضمن بازدید از کانون فرهنگی هنری شهر زرینه بیش از 500 جلد کتاب به این شهر اهدا کرد و گفت: مشارکت مردم شهر زرینه نقطه قوت انجام فعالیت های بیشتر می باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در این بازدید توجه شورا و شهرداری زرینه به بخش فرهنگ را مورد تقدیر قرار داد و گفت: این مشارکت ظرفیت بالقوه ای است که باید از آن استفاده اثربخشی جهت خدمت بیشتری کرد.
سهیلا شیخی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برنامه های متنوعی برای شهر زرینه تدارک دیده است از شورا و شهرداری زرینه درخواست کرد از این برنامه ها حمایت کنند.
او با اعلام اهدای بیش از 500 جلد کتاب به کتابخانه شهر زرینه اظهار امیدواری کرد بتوان در آینده کودکان و نوجوانان  این شهر نیز بتوانند از فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده کنند.

شیخی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد:کودکان و نوجوانان در شهرهای کوچک که امکانات کمتری دارند بیشتر اهل مطالعه هستند و بیشتر کتاب مطالعه کنند که وظیفه ماست امکانات بیشتری نیز برای این کودکان و نوجوانان را فراهم کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان نیز در این بازدید با تاکید بر توجه بیشتر به سرمایه های اجتماعی آینده یعنی کودکان و نوجوانان گفت: باید همت خود را جهت محقق نمودن استان فرهنگی به کار گیریم و تلاش کنیم که با توجه به کتابخانه ها و مراکز سواد آموزی شاهد ریشه کن کردن بی سوادی در میان بانوان باشیم.
لیلا آژیر همچنین با توجه به ارتفاع بالای شهر زرینه و باد خیز بودن آن پیشنهاد برگزاری جشنواره بادبادک ها را داد.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زرینه نیز در جریان این بازدید با اعلام اینکه بستر کارهای فرهنگی در این شهر فراهم است خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی برای اجرای برنامه های فرهنگی در این شهر شدند
.

شهردار زرینه آمادگی شهرداری را جهت برگزاری برنامه های فرهنگی در این شهر اعلام کرد و گفت: تاکنون چندین برنامه فرهنگی در این شهر برگزار شده و مردم زرینه نیز استقبال بسیار خوبی از آن کرده اند.