کد خبر: 249835
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
فراخوان چهارمین جشنواره استانی پویانمایی پرواز منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان فراخوان سومین جشنواره استانی پویانمایی پرواز ویژه اعضا و مربیان کانون را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،کارشناس هنری اداره کل کانون استان کردستان در سخنانی هدف از برگزاری جشنواره استانی پویا نمایی را شناسایی و کشف توانمندی ها و تشویق علاقمندان به پویانمایی و نوآفرینی،گسترش تکنیک های پویانمایی در میان کودکان ونوجوانان استان و بسترسازی نمایش و نقد آثار و اندیشه ها در این عرصه عنوان کرد.

 سیروان کنعانی افزود:کلیه مربیان واعضا کانون  می توانند آثار خود را با موضوع آزاد در این جشنواره شرکت دهند.

کنعانی در ادامه عنوان کرد: در بخش ارائه ی ایده و موضوع ، شرکت کنندگان می توانند ایده های خلاقانه خود را به صورت مکتوب ارسال نمایند و در بخش طراحی و ساخت فیلم پویانمایی کوتاه آثار باید حداکثر 5 دقیقه بوده  و فقط در قالب نسخه DVD با فرمت AVI قابل پذیرش است .

وی افزود: طراحی انیمیشن سه بعدی (بدون محدودیت نرم افزاری) ، تلفیق انیمیشن سه بعدی و انیمیشن دو بعدی (بدون محدودیت نرم افزاری)،انیمیشن دو بعدی دیجیتال (بدون محدودیت نرم افزاری)  و  نقاشی و پویانمایی دستی بدون محدودیت در مواد، متریال و شکل اجرا از فرمت های طراحی انیمیشن می باشند.

وی خاطر نشان ساخت: شرکت کنندگان در سومین جشنواره پویانمایی پرواز در بخش های ارائه ی ایده - طراحی و ساخت فیلم پویانمایی کوتاه می توانند آثار خود را تا تاریخ10 اسفند 1394 به شهرستان سنندج،خیابان طالقانی،جنب پارک نسیم ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،کارشناسی هنری تحویل نمایند و یا با شماره تلفن : 08733155060 تماس حاصل نمایند 

کارشناس هنری کانون استان کردستان گفت: طراحی انیمیشن سه بعدی (بدون محدودیت نرم افزاری) ،تلفیق انیمیشن سه بعدی و انیمیشن دو بعدی (بدون محدودیت نرم افزاری) ،انیمیشن دو بعدی دیجیتال (بدون محدودیت نرم افزاری) و نقاشی و پویانمایی دستی بدون محدودیت در مواد، متریال و شکل اجرا از فرمت های طراحی انیمشین است.

 وی در پایان گفت: به فیلم هایی که توسط بیش از یک کارگردان ساخته شده فقط یک نفر به نمایندگی به جشنواره دعوت خواهد شد و از نظر تعداد آثار ارسالی، محدودیتی وجود ندارد.