موفقیت  عضو ارشد مرکز کامیاران درسی و چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان دختر برتر کشور

عضو ارشد مرکز کامیاران در سی و چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان دختر برتر کشور در نیشابور در بخش موسیقی برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،رازاوه رستمی عضو ارشد کانون با سابقه ده سال عضویت در این مرکز  توانست در سی و چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان دختر برتر کشور  که درنیشابور  برگزار شد ،مقام اول تک نوازی( پیانو) را کسب کند.

بنا بر این گزارش،سی و چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان دختربرتر کشوردربیش از 40 رشته با هدف عملی کردن اقتصاد مقاومتی در نیشابور برگزار شد.

در ادامه گزارش آمده است،این دوره از مسابقات با حضور دو هزار دانش آموز در دو بخش پسران و دختران به مدت چهار روز در رشته هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینشهای ادبی، رسانه و فضای مجازی برگزار گردید.

این گزارش حاکی است،بخش ادبی و پژوهشی نیز مسابقات در زمینه شعر، داستان، نقد ادبی، کتابخوانی، مطالعه و تحقیق و مشاعره برگزار می گردد و در بخش رسانه و فضای مجازی نیز رقابتها در زمینه نشریه الکترونیکی، وبلاگ، بازیهای رایانه ای، هنرهای آوایی شامل سرود همگانی، سرود گروهی، همسرایان امور تربیتی، تکخوانی، تکنوازی، لالایی خوانی، سرود آموزشگاه، همنوازی سنتی و موسیقی پژوهی بود.