اجرای نمایش عروسکی " دردسر خروسی" در مرکز شماره 3 کانون کرمان

نمایش عروسکی " دردسر خروسی" همزمان با ایام نوروز در یخدان مویدی( مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 کرمان) اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، یخدان مویدی از جمله آثار مشهور باستانی در کرمان است که هرساله به ویژه در ایام نوروز مسافران داخلی و خارجی زیادی از این بنای تاریخی ارزشمند دیدن می کنند.
سال گذشته و با امضای تفاهم نامه ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و میراث فرهنگی استان این بنا در اختیار کانون قرار گرفت تا با کاربری مرکز فرهنگی هنری کانون به کودکان و نوجوانان ارائه خدمت کند.
این مرکز در آذرماه 95 با حضور مدیرعامل کانون رسما به عنوان مرکز کانون فعالیت خود را آغاز کرد.
در راستای ارائه خدمات فرهنگی به مسافران نوروزی و همزمان با برپایی نمایشگاه صنایع دستی در محوطه این بنای تاریخی، مرکز فرهنگی هنری شماره 3 کرمان با همکاری موسسه هنری فرهنگ گستر نمایش عروسکی " دردسر خروسی" را به روی صحنه برد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه بود.
بنا بر این گزارش، نمایش عروسکی دردسر خروسی به نویسندگی و کارگردانی مریم ترشیزی و آرش اخلاقی زاده از اول تا یازدهم فروردین ماه بیش از 14 بار در یخدان مویدی اجرا شد.
دکور و عروسک های این نمایش توسط آرش اخلاقی زاده و سیدرضا حسینی ساخته شده است و محمدکاظم دامغانی، امیرمحمد کافی، مجید ترکستانی،علیرضا افلاطونیان، شاهین پرداختی، پارسا امینایی، آرش رضاپور،علی یزدان فر وعلیرضا مهرابیان عروسک گردانی و صداپیشگی کار را بر عهده داشتند.
موسیقی این نمایش اثری از پدرام ظروفچی است و سعیده مهدوی، مجید ترکستانی و سیما عرب زاده هماهنگی و تبلیغات کار را  انجام داده اند.
قصه ی این نمایش درباره ی جوجه خروس سفیدی است که گمان می کند بزرگ شده و میتواند مسئولیت بیدار کردن حیوانات رو برعهده بگیرد اما در نهایت متوجه میشود برای قبول یک مسئولیت باید تجربه بیشتری بدست آورد و .....