کرمانشاه برای برگزاری سومین گردهمایی اقدام پژوهان غرب کشور آماده می شود

سومین گردهمایی اقدام پژوهان غرب کشور در شهریورماه امسال و به میزبانی اداره کل کانون استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه، دومین جلسه ی نهاد پژوهشی این اداره کل با حضور کلیه ی اعضای آن برگزار شد.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر افزود: اقدام پژوهی  از فعالیت های زیربنایی ومورد استفاده در اجرای برنامه های کلان فرهنگی است که کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، از این امر مهم به عنوان افزایش سطح  بهره وری و ارتقای سرانه ی علمی همکاران  نهایت استفاده را خواهد برد.

« موزونی» همچنین  هدف از اجرای  اقدام پژوهی  را به نوعی ؛ کمک به حل مسائلی دانست که مورد توجه و علاقه ی افرادی است که از طریق برگزاری و ارائه ی شیوه های خود در  فرآیند اقدام پژوهی، به مبادله ی آرای خود با دیگران می پردازند.

مدیر کل کانون استان  افزود: سطح علمی ودانش عملی مربیان در مراکز کانون ، وقتی نسبت به عملکردشان افزایش می یابد که تجربه های خود را در رابطه با فرایند یاددهی و یادگیری با همکاران دیگر در میان گذارند و با آنان تبادل نظر نمایند.

وی با اشاره به برگزاری سومین  گردهمایی  اقدام پژوهان  غرب کشور درشهریورماه امسال و به میزبانی اداره کل کانون استان کرمانشاه ،از برگزاری چندین نشست با حضور کارشناسان این اداره کل خبرداد.

به همین منظور، دومین جلسه ی نهاد پژوهشی  کانون استان نیز با حضور کارشناس پژوهش استان واعضای آن برگزارشد.دراین جلسه که در ادامه ی جلسات متناوب علمی و درراستای برنامه ریزی برای برگزاری سومین گردهمایی اقدام پژوهان  غرب کشور برگزارشد، طرح های اقدام پژوهی اعضای اقدام پژوه شرکت کننده  مورد بحث وبررسی سایراعضا قرارگرفت.

همچنین در رابطه با تهیه ی بولتن گردهمایی منطقه ای مطالب مختلفی ازسوی اعضا ارائه و به تصویب رسید.

این جلسات با حضور اعضا وبرنامه ریزی مناسب در جهت  برگزاری شایسته ی سومین گردهمایی منطقه ای ادامه خواهد داشت.