رونق هفته کتاب و کتاب خوانی در مراکز کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه، برنامه های هفته کتاب وکتاب خوانی در مراکز کانون استان کرمانشاه ادامه دارد.

در مرکز فرهنگی و هنری جلیلی»،برنامه کتابخوانی امسال این مرکز ب همت مربیان  حال و هوای دیگری داشته است.

این طر ح با آموزش کاردستی و با شیوه ی کاغذ و تا ( با درست کردن صندوقچه ای توسط هر عضو ) آغاز  و اعضا با خواندن هر 5 جلد کتاب و نوشتن خلاصه ی کتابها سکه هایی را دریافت می کردند .

برای ترغیب اعضا به خواندن کتب با موضوعات دینی با خواندن هر 5 جلد دو سکه دریافت می کردند.در این طرح با وسعت بخشیدن به سیر مطالعاتی اعضا و توجه دادن  آنها به همه ی رده های موضوعی کتاب در مرکز ؛ اعضا توانستند کتابهایی را که تا به حال نخوانده بودند را مطالعه نموده و نسبت به خلاصه نویسی آن ها اقدام نمایند . که آخر الامر در مرحله اول کتابخوانی  2025 جلد کتاب توسط اعضا دختر  و 1388 جلد توسط اعضا پسر مطالعه و خلاصه نویسی گردید.

اعضایی که بیشترین میزان مطالعه را داشتند :

1- محمد رضا مسعودی نیا  با 215 جلد کتاب      1- تارا امیری با 341 جلد کتاب

2-آیدین صفری  با 153 جلد کتاب                      2- مریم هودرجی با 234 جلد کتاب

که این اعضا مورد تشویق و تقدیر از سوی مدیر کل  کانو ن استان قرار گرفتند .

در مرکز فرهنگی و هنری «کوزران» نیز درهفته کتاب و کتابخوانی جشن ویژه ایی برگزار شد.

در این برنامه به  اعضای برتر  کتاب خوان  جایزه داد ه شد. نواختن زنگ مطالعه ، معرفی و روخوانی کتاب ، مسابقه جورچین گفته های بزرگان در مورد فواید کتاب ، نمایش فیلم و...ازدیگر برنامه های این مرکز بود.

ضمنا" اعضای برتر کتاب خوان مراکز فرهنگی استان در روزدوشنبه  سوم آذر ماه 93 در محل فرهنگسرای کودک و نوجوان ؛ توسط معاونت استانداری کرمانشاه مورد تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.