کد خبر: 267692
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
«سلفی با گرگ» در شهرهای استان کرمانشاه به روی صحنه می رود

«نمایش سلفی با گرگ» که در شهر کرمانشاه با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان روبه روشده بود، هم اینک اکران خود را برای شهرهای مختلف استان برنامه ریزی کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، «نمایش سلفی با گرگ» از تولیدات واحد نمایش این اداره کل به زودی در شهرهای مختلف این استان به روی صحنه خواهد رفت.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با استقبال خوبی که از نمایش « سلفی با گرگ» در شهر کرمانشاه از سوی مخاطبان کودک و نوجوان صورت گرفت، همکاران ما را برآن داشت تا این نمایش را به شهرهای مختلف استان ببریم تا امکان بهره مندی کودکان و نوجوانان بیشتری  برای دیدن این نمایش فراهم شود.

مدیر کل کانون استان از آغاز اکران ویژه نمایش «سلفی با گرگ» در شهر «سنقر» خبر داد وافزود: طی هماهنگی انجام شده با مدارس و پیگری های خوب انجام شده از سوی همکاران کانون در این شهرستان نمایش «سلفی با گرگ» ، 10 اجرا در این شهر خواهد داشت.

وی همچنین، با اعلام اینکه در صورت فراهم شدن امکانات در دیگر شهرهای استان کرمانشاه، این گروه آمادگی حضور و اجرا خواهد داشت، ازاجرای گسترده آن در شهرهای مختلف استان خبر داد.