کد خبر: 268307
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
اولین جلسه مسوولین مراکز کانون استان کرمانشاه برگزار شد

جلسه مسوولین مراکز کانون استان کرمانشاه با هدف بحث و تبادل نظر برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سال 1396 برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین جلسه ویژه مسوولین مراکز کانون استان کرمانشاه برگزار شد.

این جلسه یک روزه  که از صبح روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه در شهر کرمانشاه برگزار شد، به بحث و تبادل نظر میان مربیان مسوول ، کارشناسان ستادی و مدیر کل کانون استان با موضوع پیش بینی برنامه های ویژه و شاخص 1396 اختصاص داشت.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه، در رابطه با انتخابات پیش روی کشور نیز صحبت هایی را ارائه کرد.

«موزونی» از مربیان خواست ضمن شرکت پرشور در انتخابات، از هرگونه تبلیغ برای کاندیدای خاصی در داخل مراکز کانون پرهیز کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش، با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت های کانون، کودکان و نوجوانان را یکی از بزرگترین سرمایه های کانون عنوان کرد.

مدیر کل کانون استان در زمینه کمک به فروش و معرفی محصولات کانون، بر بحث گستردگی فروش محصولات کانون در کلیه مراکز کانون استان تاکید کرد.

وی همچنین در زمینه اختصاص نمایندگی های فروش در کلیه شهرهای استان اعلام آمادگی کرد.

«موزونی» بحث افتتاح "میز خطابه" در مراکز کانون را به عنوان یکی از فرصت های مناسب برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان عنوان کرد و از مربیان خواست تا در زمینه راه اندازی چنین میزهایی در مراکز خود اقدام کنند.

مدیر کل کانون استان با اشاره به افتتاح «مرکز تئاتر کانون استان کرمانشاه» در آینده نزدیک، نمایش"سلفی با گرگ " را اتفاق خوبی در حوزه نمایش عروسکی استان کرمانشاه دانست و بر حمایت از فعالیت های نماشی تاکید کرد.

وی با اشاره به خصوصیت خاص کار در مراکز کانون گفت:  جنس مربیان کانون از جنس عاطفه و مهر است.ار مربیان بر روی اعضا تاثیر گذار است.بنابراین مواظب باشیم که چگونه با بچه ها برخورد می کنیم. خدا را شاکریم که شغل ما به گونه ای رقم خورده که با کودکان و نوجوانان سر و کار داشته باشیم.

«موزونی» لزوم آشنایی و استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی را یکی از رویکردهای اجتناب ناپذیر دنیای امروز دانست و از مربیان کانون خواست  برای استفاده مناسب از فضای مجازی در جهت تولید محتوای فرهنگی برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

بحث  اجرای طرح کانون-مدرسه در مراکز کانون استان کرمانشاه، نیز از دیگر مباحثی بود که مدیر کل کانون استان به آن پرداخت.

وی با تقدیر از فعالیت های انجام شده در طرح کانون-مدرسه در سطح مراکز کانون استان کرمانشاه، اجرای این طرح را بسیار خوب و خارج از حد انتظار عنوان کرد.

افتتاح چند مرکز جدید در شهر و استان کرمانشاه، جشنواره بلوط، بحث های اداری و مالی، تجهیز مناسب مراکز استان از لحاظ ملزومات، صوتی و تصویری،و ...اجرای برنامه های کلان فرهنگی و مصوب از سوی کانون کشور، و.. از دیگر بحث هایی بود که مدیر کل کانون استان کرمانشاه به تبیین آنها پرداخت.

پخش کلیپ برنامه های شاخص سال 1395، کلیپ اجرای نمایش عروسکی «سلفی با گرگ»، کلیپ انتخابات، و.. نیز از سوی روابط عمومی کانون استان در خلال این جلسه پخش شد.

همچنین در این جلسه، معاون ادارای و مالی کانون استان کرمانشاه به تبیین مقررات اداری و لزوم توجه ویژه همکاران به آیین نامه های اداری، کارشناس مسوول فرهنگی به تبیین برنامه های کلان فرهنگی از سوی کانون کشور و برنامه های ویژه در استان، معاون فرهنگی کانون استان به بحث و برسی فعالیت های مراکز، رابط نمایش عروسکی به بیان فعالیت های مرکز نمایش عروسکی و برنامه های بلند مدت این مرکز، نماینده مربیان به بیان درخواست های مربیان استان در بخش های اداری و فرهنگی ...پرداختند.

در ادامه این جلسه، مسئولین مراکز کانون استان کرمانشاه، در جلسات حوزه ای با حضور کارشناسان مربوطه شرکت کردند.