گردهمایی مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری در یاسوج برگزار شد

گردهمایی دو روزه‌ مسئولان و مربیان مراکز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با تحلیل برنامه ها و فعالیت های سال 95 در یاسوج آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد عیسی گرجی زاده  مدیر کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ، در گردهمایی سراسری مسئولان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که صبح روز چهاردهم اسفند 1395 در یاسوج  برگزار شد با تشکر از زحمات مسوولین و مربیان  مراکز به جهت فعالیت های گسترده در سال گذشته بر تعامل سازنده با مدارس جهت آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با فعالیت ها و برنامه های کانون تاکید کرد.
وی  برپایی اجرای طرح  کانون و مدرسه یکی از برنامه های مهم مراکز کانون عنوان کرد و گفت: مسوولین مراکز برای انجام این مهم  برنامه ریزی و همت کنند.
وی اظهار داشت: بایستی به دنبال بالا بردن کیفیت برنامه ها باشیم و خانواده ها را بیش از پیش با کانون آشنا کنیم تا  کودکان و نوجوانان از این ظرفیت ها به بهترین نحو بهره ببرند.
در ادامه مجید عسکری  کارشناس مسوول فرهنگی استان نیز طی سخنانی در این گردهمایی تذکرات و مسائل فرهنگی را با مسوولان مراکز در میان گذاشت و  برنامه های سال 96 را  برای مسئولین و مربیان مراکز تبیین کرد.
راه اندازی پرتال کودک با حضور مدیرکل فن آوری اطلاعات و تحول اداری کانون ، بررسی چشم انداز 1395-1404 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،بررسی و تحلیل برنامه های سال 1395 ( کانون و مدرسه ، جشنواره ها و مسابقات ) ، ارائه برنامه های محوری سال 1396 مراکز فرهنگی هنری ، نشست پرسش و پاسخ با حضور مدیر و کارشناسان واحدها از مهمترین برنامه های گردهمایی مسولین و مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه  و بویراحمد بوده است.
گفتنی است گرد‌همایی سراسری دو روزه مسؤولان و مربیان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد 14 و 15 اسفند ماه در حال برگزاری و صبح روز نوزدهم نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان مدیرکل فن آوری اطلاعات و تحول اداری می باشد .