مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری رودسر مورد تقدیر قرار گرفت

مدیر کل کانون پرورش فکری استان گیلان در شورای فرهنگی ضمن قدردانی از سی سال خدمت صادقانه مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری رودسر، پژوهش را عامل اصلی توسعه و پیشرفت هر کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان نقی علیزاده مدیر کل کانون با اشاره به اهمیت و جایگاه تحقیق و پژوهش در فعالیت‌های فرهنگی، قدرت و استقلال هر کشور را بر مبنای پژوهش آن کشور برشمرد.
علیزاده از تلاش همه‌ی همکاران در گسترش فرهنگ تحقیق و پرورش کودکان و نوجوانان پژوهشگر تشکر کرد و موفقیت‌های مربیان و اعضای کانون را نشانه‌ی ارتقای این فعالیت در کانون گیلان عنوان کرد.
وی در این جلسه از تلاش و خدمات خالصانه و صادقانه سیما یاوری مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری رودسر قدردانی و وجدان کاری و جدیت در کار را از ویژگی‌های بارز این همکار بیان کرد.
سیما یاوری مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری رودسر نیز خاطرنشان کرد که با درنظر گرفتن رضایت الهی، عشق به کودکان و نوجوانان پاک و معصوم، همدلی و همراهی با همکاران در تمامی سال‌ها تلاش کردم تا به نحو شایسته‌ای خدمت نمایم.
وی افزود: در این برهه از زمان که به افتخار بازنشستگی نایل شدم، افتخار می‌کنم که در کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان خدمت می‌کردم و از این‌که هر آنچه را که می‌دانستم به کودکان و نوجوانان انتقال دادم خوشحال و خرسندم.
در ادامه اعضای شورای فرهنگی موضوعات جلسه شامل: بررسی عملکرد کتابخانه‌های پستی و سیار روستایی، گزارش عملکرد واحدهای فرهنگی هنری و ادبی و امانت‌دهی کتاب در سال گذشته را مورد بحث و بررسی قرار دادند.