جشن میلاد کریم آل طاها(ع) در کانون گیلان

به مناسبت میلاد با سعادت کریم آل طاها امام حسن مجتبی علیه السلام و ماه مبارک رمضان، ویژه ‌برنامه‌هایی در مراکز فرهنگی هنری تالش و منجیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این ویژه برنامه‌ها به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، ماه مبارک رمضان و با هدف پرورش حس دینی و آشنایی بیشتر اعضا با مناسبت‌های مذهبی در مراکز فرهنگی هنری تالش و منجیل برنامه‌ریزی و اجرا شد.
قرائت قرآن مجید و شعر خوانی توسط اعضا، نقطه آغاز برنامه هایی بود که با حضورمسوولان شهرستان، مربیان، اولیا و اعضای مرکز فرهنگی هنری تالش انجام گرفت.
در ادامه  مومنی، مدرس دانشگاه  و سخنران این برنامه، پیرامون  شخصیت  و  فضیلت‌های اخلاقی  امام  حسن  مجتبی    علیه السلام سخن گفت.
در همین‌حال تعدادی ازمربیان، اولیا و اعضای مرکز فرهنگی هنری تالش که قرآن کریم را در روزهای ماه میهمانی خدا ختم کرده بودند، با ذکر دعای ختم، ثواب قرائت خود را برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان، به ساحت مقدس ولی عصر(عج) تقدیم کردند.
گستردن سفره نذری، قرائت دعای ماه ضیافت الهی و مولودی خوانی، از دیگر فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری تالش به شمار می رفت.
بر همین اساس مربیان و اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری منجیل در جشن میلاد دومین اختر آسمان امامت و ولایت شرکت کردند.
آشنایی افزون‌تر با شخصیت چهارمین معصوم، آگاهی بیشتر کودکان و نوجوانان نسبت به  نقش تاثیرگذار معصومین سلام الله علیها در ترویج و نشر تعالیم و آموزه های اسلامی از اهداف اجرای این ویژه برنامه محسوب می شد.
معرفی کتاب با استفاده از ماسک، پخش نماهنگ، شعر خوانی و برگزاری مسابقه، از جمله فعالیت‌هایی بود که به مناسبت میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع)  و ماه مبارک رمضان در مرکز فرهنگی هنری منجیل اجرا شد.
گفتنی است در این ویژه برنامه‌ها که 11 تیر ماه سال جاری، برابر با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد، بیش از 200 نفر از مسوولان، مربیان، اولیا و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری تالش و منجیل حضور داشتند.