پویایی کانون زمینه ساز پویایی جامعه است

حمید رضا امام پناهی، ‌فرماندار شهرستان رضوان‌شهر دردیدار با مدیر کل کانون استان گیلان پویایی کانون را زمینه ساز پویایی جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون گیلان، فرماندار شهرستان رضوان شهر در دیدار با علی پورحسن پیرامون اهمیت فعالیت‌های کانون در جهت پویایی جامعه سخن گفت و از گسترش فعالیت های کانونی حمایت کرد.
امام پناهی با بیان این که معرفی فعالیت‌ها، شرکت در برنامه‌های مشترک و تعامل با دستگاه‌های هم ‌سو موجب افزایش مخاطبان کانون می شود، ابراز امیدواری کرد: با حضور مدیریت جدید و هدفمند شدن همکاری‌ها، حرکت درجهت کشف و پرورش استعدادهای کودکان ونوجوانان این شهرستان فراهم شود.
عسکر اسدی شهردار رضوان‌شهر نیز در این دیدار از فراهم آمدن زمینه همکاری‌ها‌ی متقابل استقبال کرد و از آغاز فعالیت‌های عمرانی در اطراف کانون رضوان ‌شهر خبر داد.
لزوم برنامه‌ریزی فعالیت‌ها برای اعضای کودک و نوجوان در سطح شهر، استفاده از توانمندی مربی مسوولان به عنوان مشاوران فرهنگی فرماندار،‌ هم‌چنین گسترش فضا‌های آموزشی از موضوعات مورد توجه علی پورحسن، مدیر کل کانون گیلان به شمار می رفت.
پورحسن برنامه‌ریزی برای گروه‌های سنی مختلف و هم زمان توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان را از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: افزایش سطح فعالیت‌های کانونی از اهم برنامه‌های پیش‌روی ستاد و مراکز فرهنگی هنری است.
افزایش فعالیت‌های کانون رضوان شهر با گسترش فضای آموزشی، راه اندازی مرکز نجوم، برپایی نمایشگاه آثار مربیان و اعضا، هم‌چنین فراهم آوردن زمینه فعالیت کتابخانه سیار جهت امانت کتاب و ارایه فعالیت های کانونی از جمله ی مسایل مورد توجه مدیر کل کانون در دیدار با مسوولان شهرستان بود.
بازدید از مرکز فرهنگی هنری رضوان‌شهربا هدف ‌نیاز سنجی،‌ بررسی راه‌های افزایش عضو و گسترش دامنه فعالیت‌ها، هم‌چنین آشنایی با همکاران از دیگر برنامه‌ها بود که در تاریخ 12 مرداد 1394 انجام گرفت.