کد خبر: 257921
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
بازدید 1157
استاندار گیلان از مدیر‌عامل کانون کشور قدردانی کرد

لوح تقدیر استاندار استان گیلان به‌پاس ایجاد فصلی نو و طراوتی از مهر و عطوفت در تقویم خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوان به مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور اهدا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، مدیر عامل کانون کشور  درنخستین سفراستانی سال‌جاری، میهمان استان سرسبز گیلان بود و طی این حضور، علیرضا حاجیان‌زاده در دیدار‌های جداگانه با نماینده‌ی ولی فقیه در استان و استاندار‌گیلان به بررسی زمینه‌های همکاری مشترک برای ارتقای قابلیت‌های کودکان و نوجوانان پرداخت.
گشایش نخستین مرکز فرهنگی هنری فراگیر( ویژه کودکان ونوجوانان دارای نیاز‌های خاص) دررشت، راه‌اندازی دو سایت کودک و نوجوان در مراکز سیاهکل و صومعه‌سرا، هم‌چنین افتتاح نمایشگاه و فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی در شهرستان لاهیجان از‌جمله دست‌آوردهای این سفر استانی بود که 24 تا 26 فروردین ماه صورت‌گرفت.
بر همین اساس محمد علی نجفی استاندار فرهنگ‌دوست استان گیلان به پاس قدردانی از حضور مدیر عامل و هیئت همراه در استان و ایجاد فصلی تازه ‌درارایه‌ی فعالیت‌های کودک ونوجوان محور با اهدای لوح تقدیر از علیرضا حاجیان زاده قدردانی کرد.
در بخشی از این لوح سپاس آمده است: پروردگار متعال را سپاس‌می‌گویم که توفیق خدمتگزاری را میسر فرمود تا در‌پرتو عنایاتش با حمایت جنابعالی، خدمات مطلوبی به کودکان و نوجوانان سرزمین سبزگیلان ارایه‌شود و شاهد فصلی نو و طراوتی از مهر و عطوفت در تقویم اطلاع‌رسانی به کودکان و نوجوانان این خطه‌ی فرهنگ‌دوست باشیم.
قدردانی از توجه و حضور مدیر‌عامل کانون کشور در استان گیلان و همراهی صمیمانه با کودکان و نوجوانان این دیار هم‌چنین آرزوی توفیق برای علیرضا حاجیان زاده بخش‌پایانی این تقدیر‌نامه است.
شایان ذکر است در همین راستا نماینده عالی دولت در استان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های علی پورحسن، مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان نیز به پاس استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و توان‌مندی‌های موجود، تلاش در‌جهت بهینه‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و گشایش نخستین مرکز فرهنگی هنری فراگیر در استان قدردانی کرد.