کد خبر: 267563
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
بازدید 1534
یک سبد گل سپاس، تقدیم پدران سالمند شد

در آستانه‌ی میلاد مولی الموحدین، امام علی (ع) و روز پدر، کارکنان و اعضای کانون استان گیلان با حضور درآسایشگاه سالمندان رشت با این سرمایه‌های معنوی کشور دیدار‌کردند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، میلاد با سعادت  مولی الموحدین، امام علی علیه السلام و روز پدر، فرصتی ارزش‌مند برای کارکنان کانون فراهم‌کرد تا با همراهی اعضای کودک ونوجوان این دستگاه فرهنگی ضمن دیدار با پدران سالمند به ترویج فرهنگ احترام به بزرگ‌تر‌ها  به ویژه  در میان آینده‌سازان ایران اسلامی بپردازند.
برهمین اساس صبح امروزاسفندیار ضیائی، سرپرست و هم‌چنین جمعی از همکاران و اعضای کانون استان گیلان درآسایشگاه سالمندان شهر رشت حضور یافتند و افزون بر تبریک، اهدای گل و شیرینی به سرمایه‌های معنوی کشور، برای آنان طول عمر همراه‌ با سلامتی آرزو کردند.
گفتگو با پدران سالمند و بهره‌گیری از دیدگاه‌های سازنده‌ی این بزرگان از دیگر برنامه‌های بود و دراین میان مربیان با اشاره به احادیثی از معصومین علیه السلام، به کودکان و نوجوانان توصیه‌کردند با تاسی از سیره‌ی عملی این بزرگواران احترام به بزرگ‌تر‌ها را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار‌دهند.