کد خبر: 228212
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
آغاز یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک در مازندران

یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان و خبرگزاری‌های کشور در مازندران از دقایقی قبل آغاز شد.

 
 
به گزارش کمیته اطلاع رسانی جشنواره مطبوعات، خبر گزاری ها و رسانه های مجازی کودک ونوجوان، صبح امروز آیین افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور و رسانه‌های مجازی در محل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان مازندران کارش را آغاز کرد.
افتتاحیه این جشنواره با حضور معاون تولید کانون پرورش کودکان و نوجوانان کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی از امروز تا چهار اردیبهشت در سالن همایش‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان استان مازندران در مراسم افتتاحیه این جشنواه اظهار کرد: امسال برای نخستین بار جشنواره ی خبرگزاری ها و رسانه های مجازی نیز به این جشنواره افزوده شده است.
وی ادامه داد: امید است در سالهای آتی نیز جشنواره ملی خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در استان مازندران برگزار شود.
قاسم عزیززاده گرجی تعداد آثار رسیده به این جشنواه را 15 هزار و 130 اثردانست و افزود: 68 نفردر بخش مطبوعات ملی و 31 اثر نیز در در بخش استانی، کانونی و رسانه های مجازی برگزیده شدند.
عزیززاده گرجی به حضو28 نشریه ملی مطبوعات کشوری در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: 90 درصد از نشریات کشور در این نمایشگاه حضور دارند.
دبیر جشنواره مطبوعات کودک ونوجوان ادامه داد : علاقمندان  می توانند از ساعت 8:30 _ 12 صبح و 14_ 18 بعد از ظهربا حضور درسالن کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران از این نمایشگاه دیدن کنند.