تشکیل کمیته کودک ونوجوان دهه فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران

در آستانه سی ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کمیته های کودک ونوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونو جوانان مازندران تشکیل شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، هر ساله همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،این  اداره کل در قالب کمیته کودک ونوجوان و با مشارکت دستگاههای مرتبط با حوزه کودک ونوجوان به برنامه ریزی برای گرامی داشت این دهه اقدام می نماید. همزمان با فعالیت این کمیته با حکمی از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری استان  ومسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران مراکز فرهنگی و هنری این کانون در شهرستان ها نیز در راستای راه اندازی این کمیته در سطح شهرستان فعالیت می نمایند.
بر همین اساس، امسال نیز با حکم قاسم عزیززاده گرجی، مسئولین مراکز فرهنگی و هنری این کانون به عنوان مسئول کمیته کودک ونوجوان شهرستان مربوطه منصوب شدند تا ضمن تشکیل جلسات هماهنگی و برنامه ریزی نسبت به انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل نو اقدام صورت پذیرد.
مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران در این حکم با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی در تاریخ ایران افزود: انقلاب اسلامی همچون مائده ای آسمانی است که خداوند آنرا از میان همه نسل ها به نسل حاضر و در میان همه جوامع و ملت ها به ملت ما سپرد و ما را لایق پاسداری از آن دانست.
گرجی خطاب به مسئولین کمیته های شهرستانی تصریح کرد: ضمن هماهنگی کامل بافرماندار شهرستان های مربوطه و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود کمیته کودک ونوجوان شهرستان و مشارکت و همکاری سایر ارگان ها و نهاد های مرتبط، این دهه را به بهترین شکل برنامه ریزی نموده و ابعاد ارزنده انقلاب اسلامی را بیش از پیش به کودکان ونوجوانان عزیز میهن اسلامی معرفی نمایید.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران ابراز امیدواری نمود؛ با تدبیر، هم فکری، نوآوری و خلاقیت در برنامه های امسال شاهد هر چه با شکوه تر شدن این مراسم نسبت به سال قبل باشیم.