کد خبر: 242338
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
تشکیل شورای روابط عمومی در کانون پرورش فکری مازندران

شورای روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران تشکیل شد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در اولین جلسه این شورا با اهمیت نقش روابط عمومی در تحقق اهداف سازمانی بخصوص در دستگاه های فرهنگی افزود: این شورا در راستای تحقق یکی از راهبردهای 14 گانه ابلاغی از سوی مدیر عامل کانون پرورش فکری با عنوان  نهادینه شدن و تقویت تفکر روابط عمومی در تمامی ارکان سازمان و همچنین جهت‌گیری اصلی کانون در راستای تقویت فعالیت‌های مراکز، اعضا، مربیان و انعکاس این فعالیت‌ها در افکار عمومی به عنوان  یک مساله راهبردی  تشکیل شده است.
 مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با بیان تصریح کرد: کانون مازندران در کنار شورای فرهنگی، هنری و ادبی، اقدام به شکل دهی شورای اداری و مالی و همچنین شورای روابط عمومی نموده تا از خرد جمعی و ظرفیت سایر بخش ها در جهت تقویت اهداف و راهبرد های مورد نظر موفق عمل نماید.
وی اظهار داشت: احصا روش ها و طرح های جدید و متاسب با فعالیت های کانون، کیفی سازی فعالیت های اجرایی و شناخت موثر فرصت ها و تهدیدات پیش روی کانون از دیگر اهداف مورد نظر در جهت تشکیل شورای روابط عمومی بوده است.
عزیززاده گرجی در بخش دیگری از سخنان خود یادآورد شد: مراکز فرهنگی و هنری دارای ظرفیت ها و فعالیت های اجرایی موثری هستند که انعکاس و بازتاب آن می تواند در رشد و پویایی کانون موثر باشد.
رییس شورای روابط عمومی این اداره کل خاطر نشان ساخت، احصا فعالیت ها و کارهایی که می توان در حوزه روابط عمومی کانون انجام داد و اولویت سنجی و برنامه ریزی برای اجرای آن از اولین کارهای اجرایی این شوراست.
قابل ذکر است، اعضای این شورا را؛ مدیر کل کانون مازندران؛ با سابقه معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صاحب امتیاز نشریه و فعال رسانه ای، معاون فرهنگی کانون با سابقه فعالیت در روابط عمومی، کارشناس مسوول فرهنگی به جهت اشرافیت بر مسایل مراکز فرهنگی و هنری، کارشناس حراست با سابقه کارشناسی در حوزه روابط عمومی و همچنین کارشناس روابط عمومی؛ دارای سابقه در عرصه روابط عمومی و دانش آموخته این رشته، تشکیل می دهند.
گفتنی است: دبیری این شورا را کارشناس روابط عمومی این اداره کل به عهده دارد.