جشنواره خاطره نویسی نقش زنان ایثارگر در مازندران برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره خاطره نویسی با موضوع نقش زنان ایثارگر مازنی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سومین فصل از سال 95 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی زنان دوشادوش مردان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: تلاش داریم در قالب برنامه های فرهنگی و هنری را به نسل جوان جامعه یادآور شویم.
 
وی از برگزاری جشنواره خاطره نویسی نقش زنان ایثارگر مازندرانی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد و افزود: پنجمین دوره این جشنواره با موضوعات زنان رزمنده، پرستار، بسیجی، پاسدار، ارتشی، انتظامی، جهاد، اعزامی به مناطق جنگی، زنان پشیبانی برگزار می شود.
 
سردار ملکی اظهار داشت: این جشنواره از سوی مدیریت ادبیات، انتشارات، هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در دهه فجر امسال خواهد بود، یادآورشد: به تعداد 38 نفر از برگزیدگان این جشنواره هدایای نقدی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
 
سردار ملکی 9آذر ماه جاری را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد و گفت: 110 اثر دریافتی به این جشنواره در قالب کتاب چاپ می شود.
 
وی اذعان داشت: آثار برتر جشنواره به کنگره سراسری معرفی خواهند شد.