کد خبر: 271698
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
بازدید 808
رضاموزونی میهمان برنامه دوپنجره ،دو لبخند در اراک

برنامه دو پنجره با طعم لبخند و خاطره در ششم شهریور با حضور 90 نفر از اعضای نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ، جهانبخش قنبری مدیر کل ، مسلم احمدلو معاون فرهنگی و مربیان ادبی و رضا موزونی نویسنده کتاب "عشق ورنج و بلوط " برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان مرکزی  در این روز خوب خدا در هفتمین برنامه ی دو پنجره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی  میزبان نویسنده ، شاعر، محقق و مدر کل نظارت بر  انتشارات کانون رضا موزونی بود به جهت نقد و بررسی یکی از محبوب ترین و خاطره انگیز ترین رمان های نوجوان امروز با عنوان "عشق و رنج و بلوط " .
برنامه شیرین و ماندگار دو پنجره همراه بود با پخش کلیپی از زندگی هنری نویسنده سرزمین بلوط رضا موزونی ، خوش آمدگویی دلچسب اعضای مرکز فرهنگی هنری مهاجران به زبان کردی و فارسی ، تقدیم غزلی از نرجس شاه محمدی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره سه اراک ، اهدای لوح تقدیر و برگه ی سبزی از نامه های یادگاری اعضابه نویسنده صمیمی و مهربان دشت های آزاد و نقد و بررسی کتاب عشق و رنج و بلوط از نگاه و زاویه دید اعضا نوجوان مراکز اراک .
در این برنامه صمیمی اعضا نظرات و انتقادات خود را در خصوص محتوای کتاب ، زبان و کلمه های مورد استفاده نویسنده ، سیر روایی ماجراهای داستان ، عدم وجود گره های داستان درکتاب ، غلبه ویژگی های خاطره بر عناصر داستان مطرح شد و موزونی به بچه ها توصیه کرد که بنویسید و نترسید ، با قلم دوست باشید و البته قلم خودتان را داشته باشید .

پایان بخش برنامه دو پنجره ، دو لبخند نقش بستن امضای خاطره انگیز نویسنده در صفحه های نخستین کتاب عشق و رنج و بلوط و ثبت عکس های یادگاری در قاب خاطرات شرکت کنندگان بود.