کد خبر: 231213
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
بازدید 1544
بازدید فرماندارجاسک از کلاس های تابستانی مرکز جاسک

فرماندار جاسک ضمن بازدید از این مرکز قول مساعد جهت اردوی زیارتی به مشهد مقدس را به اعضاء داد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،علی سالاری فرماندار جاسک به عنوان ستاد اوقات فراغت ، مرادی دبیر ستاد اوقات فراغت و جمعی از مسئولین از مرکز فرهنگی هنری جاسک بازدید کردند.
فرماندار جاسک در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات مربیان کانون گفت: از اینکه درجمع کودکان ونوجوانان هستم بسیار خرسندم وآروزی بالندگی و پیشرفت همه‌ی شما را از خداوند متعال خواستارم، امیدوارم در سایه تلاش و همت درراه کسب علم ومعرفت هر روز شاهدموفقیت‌های  بیشتر شما عزیزان باشیم.
سالاری هدف از بازدید خوداز کلاس‌های تابستانی را دیدار با اعضاء و مربیان بیان کرد.
 الهام اشرافی جاسکی مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های تابستانی افزود: طرح تابستانی مراکز کانون پرورش فکری در مقایسه با دیگر مجموعه‌های فرهنگی که مسئولیت اوقات فراغت را به عهده دارند به صورت تخصصی‌تربرگزارمی‌شود.
وی در ادامه به صورت کامل در خصوص موفقیت‌های اعضاء و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی صحبت کرد.
همچنین اشرافی با توجه به محدودیت زمانی بازدید مسئولین ، از فرماندار خواست تا در بازدید‌های آتی فرصتی را جهت گفتگو با مربیان و اعضاء و تشریح بیشتر عملکرد کانون در اختیار همکاران و اعضاء قرار دهند که فرماندار قول مساعد برای این دیدار را داد.
در این دیدارکبری شهدادی عضو نوجوان و فعال مرکز فرازی از مناجات امیر المومنین را قرائت کرد.
در ادامه مژده بهرامی عضو نوجوان مرکز  زیارت خاصه امام رضا را خواند و ضمن تشکر از  فرمانداربه خاطر حضورش در کانون و همچنین با یادآوری خاطره رفتن زیارت امام رضا (ع) با همکاری علی سالاری که قبلا سمت معاون برنامه‌ریزی فرماندار را داشتند از فرمانداردرخواست کرد که تسهیلات سفر زیارتی  برای دیگر اعضایی که تا به حال به زیارت مشرف نشده اند را فراهم کنند که دراین خصوص فرماندار نیز قول مساعد دادند.