فعالیت های هنری ابزاری تمام عیار برای معرفی کانون است

مدیر کل کانون هرمزگان با دیدار با مسوولین مراکز بندرعباس و مربیان هنری فعالیت‌های هنری را ابزاری برای معرفی کانون دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،
ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان در نشست صمیمانه خود با مسولین و مربیان هنری مراکز بندرعباس بر نقش کلیدی فعالیت های هنری در معرفی کانون پرورش فکری به جامعه تاکید کرد.
ناهید سلیمانی احمدی در این دیدار با تقدیر از مربیان هنری پرتلاش استان اظهار داشت: زحمت فعالیت های هنری مراکز برعهده مربیان هنری است و علاوه بر آن این فعالیت ها نقش به‌سزایی در معرفی کانون به جامعه را دارند.
وی با تاکید بر جایگاه فعالیت های هنری گفت: فعالیت های هنری ابزار تمام عیاری برای معرفی کانون است و باید از تمامی ظرفیت‌های این فعالیت تاثیر گذاربرای 42فعالیت کانون و معرفی به مردم استفاده شود.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش همکاری مسولین مراکز با مربیان هنری را ضروری دانست و گفت: مسولین مراکز به عنوان نماینده مدیر کل استان باید در راستای اهداف کلان کانون قدم بردارد و توجه به نیروی انسانی و تعالی جایگاه مربیان از منویات به حق مدیر عامل محترم کانون است.
مدیر کل کانون استان از مسولین مراکز خواست به عنوان مدیر مرکز از کلیه بخش های فعالیت های کانون مراقبت کنند و نگاه اسیب شناسی به موانع و  مسایل داشته باشند.
سلیمانی همچنین از مربیان خواست تا اعضا و استعداد های آنان را به خوبی به  جامعه نشان دهند
وی همچین خواستار سهیم شدن خانواده ها در فعالیت های کانون با هدف لذت بردن آنان از کارهای فرزندانشان شد.
مدیر کل کانون استان فعالیت مربی را وسیع تر از تشکیل کلاس دانسته و اظهار داشت: کودکان امروز بسیار هوشمندند به دقت درباره دنیای آنان تحقیق کنید تا بتوانید بر اساس کودک امروز و مطابق با نیاز وی طرح درس تدوین نمایید.
وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه های جدید کانون با سازمان حفاظت محیط زیست و مدیریت صنعتی از انتشار آثار اعضا ( ادبی ، فرهنگی وهنری )خبر داد.
  سلیمانی همچنین اعلام کرد: تمام ادعای ما این است که فعالیت کانون همسو و مکمل با فعالیت های اموزش مدارس است، باید طرح درس‌ها را مرور کنیم وپاسخگوی نیازهای نوجوانان امروز باشیم.

مدیر کل کانون هرمزگان فضای مناسب، منابع خوب و نیروی انسانی متخصص و کارآمد را از جمله سرمایه های کانون استان دانست و افزود: این سرمایه ها برای بهترین بودن کمک شایانی به ما می کند
سلیمانی در بخش پایانی صحبت هایش برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اعضا و مربیان کانون در یوم الله 22بهمن امسال را با رویکرد آثار کاربردی ، جدید و قابل عرضه پیش بینی کرد و از مربیان خواست با رعایت مصرف بهنیه مواد و ملزومات از هم اکنون دست به تولید اثر بزنند.
در این نشست همچنین مسولین و مربیان هنری مراکز بندرعباس به بیان دیگاه های خود پرداختند.
در نشست مدیر کل کانون استان با مسولین و مربیان هنری مراکز که در دفتر مدیریت برگزار خلیل مسیحی معاون کانون استان و نعیم اسدی کارشناس مسول فرهنگی،هنری و ادبی حضور داشتند.