دومین دوره‌ی  کارگاه داستان نویسی ویژه معلمان و مربیان پرورشی قشم

مربیان کانون پرورش فکری قشم با هماهنگی آموزش و پرورش جزیره دومین کارگاه داستان نویسی را ویژه مربیان پرورشی و معلمان دوره‌ی راهنمایی و دبیرستان این شهرستان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، دومین کارگاه داستان نویسی ویژه مربیان پرورشی و معلمان باهمکاری کانون پرورش قشم در محل کتابخانه کانون و با مربیگری فروغ ملایی مربی ادبی کانون قشم برگزارشد.
فرحنازشهنوازی مسوول مرکز فرهنگی هنری قشم گفت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی که با همکاری آموزش و پرورش شهرستان قشم برگزار می‌گردد، علاوه بر ارتقا سطح کیفی بحث ادبی بین معلمان و  ایجاد انگیزه به نوشتن در دانش آموزان به معرفی فعالیت‌های کانون نیز می انجامد.
شهنوازی گفت: تدریس دومین دوره‌ی کارگاه داستان نویسی را فروغ ملایی مربی ادبی کانون قشم به عهده داشت که مخاطبان را با راه‌های موثر با کودک را مورد بررسی قرار داد.
وی خاطر نشان کرد: مربی ادبی کانون قشم در این کارگاه، نوشتن خاطرات، جملات و قطعات ادبی و داستان کوتاه، فعالیت پرورش حس پنجگانه ( قوه شنیداری) در قالب بازی از جمله برنامه‌های آموزشی این کارگاه بود.

گفتنی است دراین کارگاه مربیان با زبانی ساده با عناصر و حوادث و شخصیت داستان نیز آشنا شدند.