تاکید بر کار فرهنگی در حوزه کودک

فتحعلی حسینی فرماندار رزن در دیدار با مدیر کل کانون بر کا فرهنگی در حوزه کودک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، فتحعلی حسینی فرماندار شهرستان رزن در دیدار با سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون بر اولویت کار فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان تاکید کردو افزود: ناهنجاری های اجتماعی ریشه در کار فرهنگی داشته که سازمان‌ و نهاد‌‌ها به ویژه مربیان کانون با انجام برنامه‌های فرهنگی تلاش نمایند.
حسینی با تقدیر و تشکر از برنامه های مراکز کانون در شهرستان رزن خاطر نشان کرد: در صورتی که کار فرهنگی از حوزه کودک آغاز شود شاهد تاثیر گذاری مثبت در آینده جامعه خواهیم شد.
وی در پایان یادآور این نکته شد که کار فرهنگی بصورت فرآیند محور بوده و در دراز مدت آثار آن مشخص می‌شود.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان نیز در این دیدار به ارائه گزارش از وضعیت موجود در شهرستان پرداخت و گفت: در حال حاضر سه مرکز فرهنگی، هنری کانون در بخش های مختلف شهرستان در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی با اولویت فعالیت های مذهبی در حال خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان می‌باشند.
جوادی گفت: کانون به دنبال تربیت یک نسل پرسشگر،زیرک و حساس بوده که با انجام فعالیت‌هایی همچون نقد، نمایش فیلم و ... این هدف را دنبال می کند.
در ادامه جوادی از تخصصص 65 درصد اعتبارات شهرستان خبر داد به ارائه گزارشی از نحوه هزینه‌های انجام شده در این زمینه پرداخت.
گفتنی است این دیدار در محل دفتر فرمانداری و با حضورملیحه حمدی کارشناس فرهنگی و معصومه مدیری مسئول مرکز رزن انجام شد.