پرواز بادبادکها بر فراز آسمان شهر مریانج

کودکان و نوجوانان شهر مریانج بادبادک‌های رنگی خود را بر فراز آسمان به پرواز درآوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با روز ولادت حضرت علی (ع) ، روز پدر و هفته معلم جشنواره پرواز بادبادکها با عنوان رنگین کمان شادی به همت کانون پرورش فکری مریانج،و با همکاری شهرداری و شورای شهر مریانج در بوستان الوند این شهر برگزار شد.
محسن معصوم علیزاده شهردار مریانج ضمن تشکر از مربیان کانون گفت : خوشبختانه برگزاری متدوال برنامه در سال موجب افزایش شرکت کنندگان در این فعالیت پر شور و هیجان هستیم.
وی اذعان داشت: این گونه برنامه‌ها باعث ایجاد همدلی بیشتر بین خانواده‌ها می‌شود و بهانه خوبی است تا خانواده‌ها در کنار هم باشند و برای برتری کودکان خود در این جشنواره به همدیگر کمک کنند .
سمیه یارمحمدی مربی مسوول مرکز مریانج خاطر نشان کرد: از آنجایی که در دنیای امروزی کودکان و نوجوانان بیشتر به دنبال بازیهای رایانه ای هستند ، این گونه برنامه‌ها فرصت مناسبی است تا کودکان و نوجوانان را به دامن طبیعت کشانده و روزی پر انرژی و هیجان انگیز را برایشان فراهم کنیم .
در این جشنواره که با حضور بیش از 500 نفر از اهالی شهر مریانج برگزار شد 90 بادبادک در مسابقه شرکت داده شدند و در پایان نیز به 13 نفر از شرکت کنندگانی که دارای امتیازاتی از قبیل : طی کردن مسافت طولانی در مدت زمان طولانی ، دست ساز بودن بادبادک و داشتن خلاقیت در ساخت ، نوشتن جمله یا پیامی خطاب به پدر بر روی بادبادک ، جوایز نفیسی اهدا شد.
 ستایش مهاجر، امیر مهدی تیموری، علیرضا اندامیان، عرفان بختیاری، محمد امین جواهری، محمد حسین مهری، محمد امین قاسمی، محمد حسن جواهری، امیر حسین غلامی، امیر عباس چایانی، تارا ترابی، محسن یارمحمدی و فاطمه محمدی از جمله کودکان و نوجوانانی بودند که با حضور مسوولین جایزه و لوح خود را دریافت کردند.