کد خبر: 241853
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
بازدید 1387
معلمین نقش بی بدیلی در پیشرفت جامعه دارند

فرهنگیان و اهالی تعلیم و تربیت در تاثیر گذاری و پیشرفت جامعه نقش بی بدیلی دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با هفته معلم سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان با همراهی بهروز مهری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان با حضور در مدارس پسرانه امام خمینی و دخترانه شهید نصیری هفته معلم را به همکاران این مدارس تبریک گفت.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون با تبریک هفته معلم و ابراز خرسندی از حضور در بین معلمین بر نقش مهم معلمین در جامعه تاکید داشت و گفت: نقش معلم در توسعه و تحول یک جامعه بسیار تاثیر گذار است چرا که معلمین در فضایی قرار دارند و با مخاطبینی روبرو هستند که شخصیت آن‌ها در حال شکل‌گیری است.
وی افزود: اهالی حوزه علم، فرهنگ و ادب در تربیت و پیشرفت جامعه نقش بی بدیلی دارندکه با خودباوری و ایمان در راستای پیشبرد اهداف نظام آموزشی تلاش می‌کنند.
جوادی خاطرنشان کرد: معلمین می‌توانند بر تقویت سیرت نیکو و ارائه یک روش زندگی مناسب در بین دانش آموزان نقش موثری داشته باشند.
بهروز مهری معاون مدیر کل آموزش و پرورش نیز که در این دیدارها همراه مدیر کل استان بود از نگاه خوب مجموعه کانون به ویژه مدیر کل کانون از این کار فرهنگی تاثیر گذار در راستای تقویت روحیه معلمین تقدیر و تشکر کرد.
وی گفت: امسال خوشبختانه حرکت زیبا و معنا داری شکل گرفته و مدیران کل و مسوولین استانی با حضور در مدارس به همکاران فرهنگی هفته معلم را تبریک می گویند.
گفتنی است این دیدار بیستم اردیبهشت ماه انجام شد.