حمایت و تلاش برای ساخت پروژه‌های عمرانی مراکز فرهنگی هنری کانون شهرستان‌های بافق و مهریز

نماینده‌ی شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ساخت پروژه‌های عمرانی مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو کانون در شهرستان‌های بافق و مهریز قول مساعد داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، حجه‌الالسلام دخیل عباس زارع‌زاده با حضور در محل دفتر مدیرکل کانون استان یزد با عباسعلی دانافر پیرامون مسائل و موارد مربوط به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، و مهریز بحث و تبادل نظر کرد.
وی در این نشست گفت: ساخت و ساز زمین‌های موجود برای احداث مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان‌های بافق و مهریز در اسرع‌وقت با بازدید از زمین و تشکیل جلسات با مسوولان انجام شود تا کودکان این دو شهرستان نیز از نعمت مراکز فرهنگی هنری ایده‌آل و شیک بهره‌مند شوند.
حجه‌الاالسلام زارع‌زاده بهادادن به دوران کودکی بچه‌های امروز را در انجام کارهای مطلوب و زیربنایی در آینده مؤثر دانست و یادآور شد: وجود نهادهایی موازی کار و اشکالات زیربنایی و فنداسیونی در سیستم اداری ما را از اهداف‌مان دور می‌کند.  
وی تاکید کرد: باید با تغییر نگاه به تفکرات سنتی و نهادینه‌شده‌ی گذشته، شاهد به‌کارگیری نیروهای کاربلد و مجرب برای اصلاح این تفکر و بنای زیرساخت‌های مناسب باشیم.  
در ابتدای این جلسه مدیرکل کانون استان یزد نیز ضمن تشکر از حضور حجه‌الاالسلام دخیل عباس زارع‌زاده با معرفی فعالیت‌های کانون در خصوص مسائل عمرانی تحت حوزه‌ی نمایندگی این نماینده‌ی مجلس گفت: زمان زیادی است که زمینی از سوی خیر محترم مهریزی آقای طباطبایی به کانون اهدا شده و حتی مرحله‌ی حصارکشی آن در حال انجام است اما نیاز به حمایت دارد تا با مشارکت خیران مهریزی ساخت و ساز مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو مهریز به مرحله‌ی اجرا درآید و به زودی شاهد راه‌اندازی و افتتاح آن باشیم.
عباسعلی دانافر اظهار داشت: زمینی نیز در شهرستان بافق برای ساخت مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو این شهرستان در نظر گرفته شده که به دلیل شرایط آموزشی و فرهنگی احداث آن در پرده‌ای از ابهام است و قطعا پیگیری حضرت‌عالی راه‌گشا خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های نماینده‌ی محترم مجلس موانع ساخت و ساز مراکز فرهنگی و هنری کانون  در شهرستان‌های بافق، مهریز و ابرکوه رفع گردد.