برگزاری مرحله ی استانی جشنواره ی قصه گویی رضوی در البرز

قصه های رضوی عطر خاصی را به مرکز مجتمع بخشیدند.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،صبح روزهای شنبه 22 و یکشنبه 23 خرداد ماه 95 مرحله ی استانی جشنواره ی قصه گویی رضوی،در سالن همایش های مرکز مجتمع برگزار شد.
طاهره سجادی با قصه ی ((اسماعیل طلا))،فرانک فروزانفر با قصه ی ((ستاره ای که درخشید))،ناهید دهقانی با قصه ی ((ضامن مریم))،لیلی همتی با قصه ی ((نان و نمک))،زهرا مرادی با قصه ی ((تحفه ی بی بی ))،مریم بارانی با قصه ی ((زیارت))،خدیجه میرزایی با قصه ی ((هر چه او بخواهد)) مربیان مراکز مختلف کانون استان بودند که در این جشنواره شرکت کردند.
لیلا مرادی با قصه ی ((کبوتر))،اکرم گرجی با قصه ی ((گنجشک چه می گفت؟)) و معصومه گرجی با قصه ی ((پیراهن یادگاری)) نیز شرکت کنندگان این جشنواره در بخش آزاد بودند.
گفتنی است که داوری مرحله ی استانی این جشنواره را که با حضور مدیر کل ،کارشناسان،جمعی ازمسؤولین و  مربیان و اعضا مراکز در سالن همایش های مرکز مجتمع البرز برگزارشد، مهری فلاح،معاون فرهنگی استان،فرزانه عطار صحراگرد ،کارشناس آموزش و پژوهش و دبیر جشنواره ی رضوی و نرمین کریمی،مربی مسؤول مرکز مجتمع و قصه گوی برگزیده بر عهده داشتند.