سومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی از نوجوانان خوزستانی تقدیر کرد

نمایش نامه خوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، نوجوانان عضو کانون پرورش فکری شماره 2 شهرستان بهبهان با نمایشنامه خوانی «تبسم امامزاده پیر حیدر» شایسته تقدیر شناخته شدند.
در این جشنواره که 241 گروه شرکت کردند، نمایش نامه‌های «اذان را امشب من می‌گوییم» از استان بوشهر، «چه کسی به فکر آهوان بود» از استان کردستان، «خداداد» و «دختران چهل قفل» از استان همدان، «دست مهربان» از استان یزد، «کبوتران کوچه کاج» از استان تهران، «نقش‌ها تو را می‌بافند» از استان اردبیل و «نذر» از استان خراسان رضوی رتبه های برتر سومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی را به خود اختصاص دادند.
در این مسابقه همچنین، نمایشنامه های «نقش‌های تو رای بافته» از استان اردبیل، «تبسم امامزاده پیر حیدر» از استان خوزستان و «کارت دعوت» از استان همدان شایسته تقدیر شناخته شدند.
گفتنی است: سومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی یکی از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که توسط کانون پرورش فکری در استان همدان در حال برگزاری است و مجریان این مسابقه از 17 لغایت 18 شهریور ماه سال جاری میزبان هشت برگزیده نهایی بخش رقابتی این جشنواره خواهد بود.