کد خبر: 259044
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
بازدید 797
حضور مدیرکل کانون در نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین

بنا به دعوت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در نشست اخیر این کمیسیون شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،هم‌زمان با آغاز هفته دولت ،درتاریخ 2 شهریور 95، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین"مژده اروجی"به همراه شماری از کارشناسان دفتر استان  در نشست کمیسیون فرهنگی شورای  اسلامی شهر قزوین حضور یافت.
دراین نشست مدیرکل کانون همراه با معرفی بیشتر کانون وبرنامه‌های در دست اجرای آن،خواستار همکاری و پشتیبانی شورای شهر برای برخورداری بیشتر کودکان و نوجوانان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کانون شد.
فعالیت کامیونت نمایش سیار دراستان ، افزایش وبه سازی مراکز فرهنگی و هنری کانون در سطح شهرستان قزوین، عرضه گسترده محصولات فرهنگی کانون واختصاص فضای ثابت اطلاع رسانی فعالیت‌های کانون از مواردی بود که اروجی در این نشست مطرح کرد.
در این نشست رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر"فاطمه اشدری "با اشاره به پیشینه عضویت خود در نخستین مرکز فرهنگی و هنری کانون در استان قزوین،کانون را فضایی امن و قابل اعتماد و بالنده در حو.زه کودک و نوجوان معرفی کرد.
درادامه در زمینه شیوه برگزاری هفته ملی کودک امسال و همکاری کانون با برنامه‌های روز قزوین،رایزنی‌هایی انجام شد.
در پایان این نشست رییس شورای شهر قزوین"فرج اله فصیحی رامندی" نیز در جلسه حضور پیدا کرد و در جریان مصوبات و توافق‌های انجام شده قرار گرفت.