مهلت شرکت در سومین جشنواره سراسری  نمایش‌نامه‌خوانی رضوی تمدید شد

مهلت ثبت نام و ارسال متون برای علاقه‌مندان به شرکت در سومین جشنواره سراسری نمایش‌نامه‌خوانی رضوی تا 12 خرداد 92 تمدید شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، بر اساس اعلام دبیرخانه ‌جشنواره‌ی ‌سراسری نمایش‌نامه‌خوانی رضوی در کانون استان همدان، علاقه مندان به فعالیت تا 12 خرداد 92 مهلت دارند نسبت به تکمیل فرم‌های ثبت‌نام و ارسال متون  با مراجعه به سایت www.hamedanrazavi.ir  اقدام نمایند.
اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) به واسطه‌ی نمایش‌نامه‌خوانی، آشنایی و تربیت استعدادهای کودکان در نمایشنامه‌خوانی و هنر، ترویج مطالعه ادبیات نمایشی، تقویت مهارت خواندن و درک متون نمایشی و گسترش نمایش‌نامه‌های دینی - که تامین‌کننده نیازهای نمایشی هنرمندان است – از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.
در عین حال قرار است شرکت کنندگان -12 تا 17 سال- آثار خود را در قالب لوح فشرده، مطابق با اجرای حضوری و بدون تدوین تصویری به دبیرخانه جشنواره در کانون همدان ارسال کنند.
پس از گذشت مراحل انتخاب و داوری آثار سه نفر، به عنوان برگزیده‌های نهایی معرفی خواهند شد.
مرحله‌ی کشوری این جشنواره نیز در استان همدان و هم‌زمان با دهه کرامت در استان همدان برگزار و از صاحبان برترین آثار تجلیل ‌شود.