پودمان آموزشی «کارگاه نمایش عروسکی» ویژه مربیان مراکز کانون درخراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ،  به منظور آشنایی مربیان مراکز کانون استان  با جدید‌ترین تکنیک‌های ساخت عروسک، طراحی صحنه و عروسک گردانی پودمان آموزشی «کارگاه نمایش عروسکی» در خراسان شمالی برگزار می شود .
هاشمی ، کارشناس واحد پژوهش گفت : این دوره با هدف ترغیب اعضا به انجام فعالیت گروهی به عنوان راهی برای سلوک اجتماعی و یادگیری از طریق همیاری ،  پرورش مهارتهای شنیداری،  به کارگیری تجارب نمایش در شرایط زندگی واقعی، تقویت ارتباط عضو با اجتماع از طریق یادگیری مهارت ، تقویت حس زیباشناختی به عنوان راهی برای نگاه تازه به زندگی ، پرورش تفکر انتقادی به عنوان راهی برای بررسی پیش فرض ها ، تقویت هوش فیزیکی و حرکتی در جلسات تمرین برگزار گردید.
حسن دادشکر استاد دوره فوق یکی ازکارگردان صاحب‌نام تئاتر عروسکی ایران و از پیش‌کسوتان تئاتر کودک و نوجوان می باشد. وی دارای لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک بوده و اولین گروه تئاتری نوجوانان را در تهران پایه‌گذاری کرده است.استاد دادشکر به تدریس بازیگری عروسکی مشغول است و علاوه بر این در چند فیلم و مجموعهٔ مخصوص کودکان نیز بازی کرده است.
لازم به توضیح است این دوره با حضور 21 مربی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در مرکز بجنورد در حال برگزاری می باشد .