کد خبر: 219917
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
مهلت ارسال آثار جشنواره پرده‌خوانی رضوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار اولین جشنواره پرده‌خوانی رضوی ازسری جشنواره‌های 16گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا 27 تیرماه تمدیدشد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان خراسان رضوی علی‌اکبر حلیمی مسئول دبیرخانه جشنواره بابیان این مطلب گفت:پیرو درخواست‌های مکرر کارشناسان محترم رابط جشنواره پرده‌خوانی رضوی و مربیان و علاقه‌مندان شرکت دراین جشنواره از استانهای مختلف مبنی بر تمدید مهلت تحویل آثار ( فیلم و متن برنامه پرده‌خوانی رضوی ) و از سوی دیگر ایجاد فرصت بیشتر به منظور تقویت کیفی آثار پرده خوانی و ارائه نمونه‌های فاخر و در شان امام همام علی بن موسی الرضا علیه السلام ، مهلت یادشده تا 27/4/92 تمدید شد .
 لازم به یاد آوری است که این آخرین مهلت پیش بینی شده است و با عنایت به ضرورت آغاز به کار داوری و بازبینی آثار دیگر تمدید نخواهد شد.
گفتنی است موضوعات جشنواره پرده‌خوانی رضوی شامل:داستان‌ها،حکایت‌ها، کرامات و معجزات امام رضا (ع)،روایات،احادیث،تاریخ‌،فرهنگ و سیره رضوی،آداب زیارت حرم امام رضا (ع) وسایر مضامین رضوی می‌باشد که علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب یکی از موضوعات در دو سطح رقابتی و آزاد در جشنواره شرکت کنند.
شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.kpf-khr.ir/namayesh مراجعه کنند.