مهلت جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی تمدید شد

با استقبال روز افزون علاقه‌مندان از جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی، مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیرخانه‌ی جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی در کانون استان مازندران با توجه به استقبال مخاطبان خود و برگزاری کیفی و کمی‌تر این جشنواره، تا 15 مرداد سال جاری زمان برگزاری جشنواره را تمدید کرد.
بر این اساس از عموم علاقه‌مندان فعال در حوزه شعر و مشاعره که تا کنون موفق به ثبت‌نام نشدند، دعوت شده است تا تاریخ مقرر از طریق سامانه‌های ارتباطی در این خصوص اقدام کنند.
داوری مرحله‌ی مقدماتی این جشنواره پس از مهلت تعیین‌شده برگزار خواهد شد و برگزیدگان این مرحله برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره که در 23 شهریور برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.
بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی اینترنتی mazandaran@kanoonparvaresh.com  مراجعه کرده و یا با شماره فاکس:01512272565- شماره تلفن دبیرخانه: 01512272854تماس بگیرند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.
فراخوان این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی: www.kanoonnews.ir منتشر شده است.