یک‌هزار خاطره کودکان و نوجوانان از زیارت حرم امام رضاعلیه السلام

بیش از یک‌هزار خاطره کودکان ونوجوانان ایرانی از زیارت حرم امام رضا علیه السلام با پایان یافتن مهلت ارسال در اختیار دبیرخانه جشنواره رضوی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسوول دبیرخانه جشنواره‌ی خاطرات زیارت رضوی در این باره گفت: بر اساس فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه آخرین مهلت ارسال آثار 20 تیر تعیین شده بود که تا این زمان بیش از یک هزار اثر توسط دبیرخانه جشنواره در شهر قم دریافت شد و تعدادی آثار نیز به دلیل دوری مسافت و برخی مشکلات پستی پس از این زمان به دبیرخانه رسید.
 عادله خلیفی افزود: با پایان یافتن مهلت ارسال، کار ثبت مشخصات آثار برای مرحله اول داوری در دبیرخانه آغاز شده است.
خلیفی مرحله‌ی اول داوری را از ابتدای مرداد ماه به مدت 10 روز اعلام کرد و یادآور شد: پس از پایان مرحله نخست داوری، آثار در مرحله‌ی نهایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 کارشناس ادبی کانون قم خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از برترین‌ها روز 16 شهریور هم‌زمان با سال‌روز ولادت حضرت معصومه‌(سلام‌علیها) و آغاز دهه کرامت و افتتاح جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام در شهر قم برگزار خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: توسط دبیرخانه مرکزی کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضاعلیه‌السلام قرار است خاطرات رسیده به جشنواره در قالب کتابچه‌ای چاپ و منتشر شود.
این خاطرات به کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله اختصاص دارد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.