کودکان و نوجوانان برای جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی آماده می‌شوند

فراخوان سومین جشنواره "کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی " توسط دبیرخانه آن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یکی از مهم‌ترین دست‌آوردهای جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی، آشنایی بیش‌تر کودکان و نوجوانان با سیره علمی و عملی امام رضا(علیه‌السلام) معرفی شده است.
کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی، آشنایی بیش‌تر کودکان و نوجوانان با سیره علمی و عملی امام رضا(علیه‌السلام) معرفی شده است.
بر اساس این فراخوان، کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال در چهار گروه «ب»، «ج»، «د» و «هـ » می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
این گزارش حاکی است منابع مطالعاتی کتاب این مسابقه کتاب "مار و گنجشک" قصه‌هایی از زندگی امام رضا(ع) نوشته مسلم ناصری، چهارم و پنجم دبستان «رضا جان خوش آمدی!» نوشته مجید ملّا محمدی، ششم دبستان و دوره راهنمایی «ماه غریب من» مجید ملّا محمدی و سال‌های دبیرستان «مناظرات تاریخی امام رضا (ع)» نوشته آیت الله ناصر مکارم شیرازی که همگی ازانتشارات "به نشر" آستان قدس رضوی هستند انتخاب شده‌اند.
علاقه‌مندان شرکت در سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی جهت ثبت نام می‌بایست ابتدا به سایت www.book.kanoonrazavi.ir  وارد شوند. سپس بر روی آیکون ثبت نام کاربر جدید کلیک کرده و در منوی باز شده ابتدا کد ملی خود را ثبت کنند و به ترتیب مشخصات خواسته شده (کدملی - نام – نام خانوادگی – نشانی- شماره تلفن- شهر-کد پستی- رمز – تایید رمز و انتخاب گروه سنی شرکت کننده) را پُر کنند.
آخرین مهلت ثبت‌نام و شرکت در مسابقه تا تاریخ 31 مرداد 1392 است.
مراسم پایانی این جشنواره 18 شهریور ماه 1392 در شهر اهواز برگزار خواهد شد و برگزیدگان اول هر گروه سنی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی و برگزیده دوم تا سوم هر گروه سنی نیز، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی دریافت خواهند کرد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.
فراخوان این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.