فراخوان سومین جشنواره سراسری پژوهش‌های رضوی

فراخوان سومین جشنواره سراسری پژوهش‌های رضوی، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیرخانه جشنواره سراسری پژوهش‌های رضوی در کانون استان تهران، فراخوان این جشنواره را در راستای برگزاری سومین دوره‌ی این جشنواره منتشر و در عین حال به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کرده است.
بر اساس فراخوان اعلام شده، این جشنواره در چهارچوب یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) به واسطه‌ی پژوهش، برگزار خواهد شد.
در عین حال قرار است سومین جشنواره سراسری پژوهش‌های رضوی، برای گروه سنی نوجوانان 13 تا 17 سال برگزار شود و پژوهش‌های ارایه شده می‌تواند به شکل فردی یا گروهی باشد.
بر اساس این خبر، هر شرکت‌کننده (یا گروه پژوهشی) می‌تواند حداکثر 2 اثر ارسال کند و آثار ارسالی نباید در جشنواره‌ها یا مسابقه‌های دیگر شرکت داده شده باشد و هم‌چنین شرکت‌کنندگان باید به هر دو روش (جزوه‌ی پرینت شده و لوح فشرده با فرمت PDF و Word) آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
این گزارش حاکی است، علاقه‌مندان فرم شناسنامه مندرج در فراخوان را تا تاریخ 31 فروردین به نشانی پست الکترونیک جشنواره  thr-pajuheshrazavi@kanoonparvaresh.com  و یا از طریق نمابر به شماره‌ی 88971302 ارسال کنند. بدیهی است دبیرخانه از پذیرفتن آثار شرکت‌کنندگانی که قبلاً این فرم را ارسال نکرده‌اند، معذور است و آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد.
آخرین مهلت ارسال اثر پژوهشی به سومین جشنواره سراسری پژوهش‌های رضوی، تا تاریخ 20 تیر سال 92 است و پس از گذشت مراحل انتخاب و داوری آثار، برگزید‌گان نهایی معرفی خواهند شد.
مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری پژوهش‌های رضوی، قرار است سال آینده هم‌زمان با دهه کرامت در استان تهران برگزار و از صاحبان برترین آثار تجلیل ‌شود.    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.
پیشتر، فراخوان و شیوه‌نامه‌های این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.