کودکان و نوجوانان برای جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی آماده می‌شوند

فراخوان سومین جشنواره "کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی " توسط دبیرخانه آن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یکی از مهم‌ترین دست‌آوردهای جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی، آشنایی بیش‌تر کودکان و نوجوانان با سیره علمی و عملی امام رضا(علیه‌السلام) معرفی شده است.
کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی، آشنایی بیش‌تر کودکان و نوجوانان با سیره علمی و عملی امام رضا(علیه‌السلام) معرفی شده است.
بر اساس این فراخوان، کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال در چهار گروه «ب»، «ج»، «د» و «هـ » می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
این گزارش حاکی است منابع مطالعاتی گروه سنی «ب»، کتاب "مار و گنجشک"، گروه سنی «ج» کتاب "خوش آمدی امام رضا(علیه السلام)"، گروه سنی «د» کتاب "ماه غریب" و گروه سنی «هـ » کتاب "مناظرات امام رضا(علیه السلام)" است.
علاقه‌مندان شرکت در سومین جشنواره‌ی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی، برای ثبت‌نام می‌بایست به سایت book.kanoonrazavi.ir مراجعه کنند.
آخرین مهلت ثبت‌نام و شرکت در مسابقه تا تاریخ 31 تیر 1392 است.
مراسم پایانی این جشنواره، روز 18 شهریور 1392 در شهر اهواز برگزار می‌شود. در این مراسم، برگزیدگان نهایی که رتبه‌های اول، دوم و سوم هر گروه سنی هستند به همراه یکی از اعضای خانواده، میهمان دبیرخانه‌ی جشنواره خواهند بود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.
فراخوان این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.