انتشار فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی

فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در کانون استان اصفهان، فراخوان این جشنواره را در راستای برگزاری چهارمین دوره‌ی این جشنواره منتشر و در عین حال به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کرده است.
بر اساس فراخوان اعلام شده، این جشنواره در چهارچوب یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) به واسطه‌ی قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دستیابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ی قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی برگزار خواهد شد.
در عین حال قرار است چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، در سه بخش مربیان کانون، آزاد و نوجوانان 13 تا 17 سال و بین‌الملل برگزار شود و شرکت کنندگان آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره در کانون اصفهان ارسال کرده و با هم به رقابت بپردازند.
این گزارش حاکی است، آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، پنج مرداد سال 1392 اعلام شده است و پس از گذشت مراحل انتخاب و داوری آثار در هر بخش یک نفر به عنوان برگزیده نهایی معرفی خواهد شد.
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، قرار است سال آینده هم‌زمان با دهه کرامت در استان اصفهان برگزار و از صاحبان برترین آثار تجلیل ‌شود. 
سه دوره‌ی قبلی این جشنواره توسط کانون استان مازندران برگزار می‌شد که اکنون مسوولیت برگزاری اولین جشنواره  مشاعره و شعرخوانی رضوی را بر عهده گرفته است.
این در حالی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.
فراخوان این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است