مسابقه‌ای برای نشریه‌‌های رضوی کودکان و نوجوانان

فراخوان چهارمین جشنواره نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی ویژه کودکان و نوجوانان توسط کانون استان آذربایجان شرقی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهارمین جشنواره نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی از جمله 16 عنوان جشنواره‌ای است که کانون در قالب جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه السلام) برگزار می‌کند.
بر اساس فراخوان منتشر شده پرداختن به ابعاد گوناگون شخصیت امام رضا(علیه‌السلام)، سیره عملی امام رضا(علیه‌السلام)، معرفی آداب و رسوم هر منطقه در ارتباط با استقبال و بدرقه‌ی زائران و خاطرات زیارت از جمله موضوع‌های این جشنواره است که کودکان و نوجوانان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب نشریه‌نگاری کاغذی یا الکترونیکی به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.
کودکان و نوجوانان 10 تا 17 سال به تفکیک دو گروه سنی 10 تا 13 سال و 14 تا 17 سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
بر اساس این گزارش، تعداد افراد هر گروه، حداقل 3 نفر و حداکثر پنج نفر است. بنابراین، به آثاری که به صورت فردی یا با حضور افرادی خارج از تعداد ذکر شده تهیه و ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
آخرین مهلت ارسال آثار در دو بخش کاغذی و الکترونیکی تا تاریخ 31 مرداد سال 1392 اعلام شده است و 23 شهریور همزمان با دهه کرامت آثار برگزیده معرفی خواهند شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتیwww.kanoongognoos.blogfa.com  مراجعه کنند.